Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
118 b saylı marşurut xəttindən əsasən uzaq məsafədən işə və məktəbə tələsənlər istifadə edir. Avtobusların heç də hamısı istismara yararlı deyil. Başlanğıc və sonuncu nöqtələrdən hərəkətə başlama intervalları tez-tez dəyişir, bu da sakinlərin çaş-baş qalmasına səbəb olur. Bu marşurutun nizamlı…
Sizin sirkete mexsus elaqe nomresi 0556111136 elaqe nomresi olan Mircelal adinda olan surucunuz opel astra mashinidir. Manyak ve qorxulu biridir.unvani yazildigi halda sernishini yalnis unvana aparir.Ve mashinda manyak hereketler gosterir.Bele suruculer tehluke menbeyidir.Bu gun men o taxsiden canimi qutardim.Amma sabah…
Normalda 3.65 azn deyib, 66 qəpik əlavə komissiya alırsınız. Mən baxıram ki kartda balans mənim hesabım ilə düz gəlmir. Çox saxtakarlıq edirsiniz. Ayıb olsun!!!
Salam, hansısa azparking əməkdaşı yerdə parking xətdi olmadan mənim maşınımın şəklini çəkib və hardan 90193 bu parklanma kodunu tapıb çıxardıb bilmirəm zəhmət olmasa buna baxa bilərsiz tarix: 11.02.2025 saat: 20:56:58
3 aydır sifarişim xarici anbardadır. Batareykalı məhsuldu deyə gecikmə var yazırlar. Mən moveri hara şikayət edə bilərəm artıq pulumu geri almaa istəyirəm.
3 nömrəli marşrut, avtobusun qeydiyyat nömrəsi 15542, 27 aprel saat 16:00 radələrində tormoz verərkən yerindən düşmək üçün duran yaşlı qadını asırdı. Qadın çox pis yıxıldı və beli oturacağa dəydi.
ayin 11den internetimiz baglanib 3 gundu men bu wirkete 30 defe zeng edirem gunde. qeyd aldiq deyirler. gelib duzelden yoxdu. defelernen dedim mektebli uwaq var online derse qowulur hazirliqlara qowulur. tehsilinden geri qalir. bu qeder mesuliyyetsizdiy olar. interneti qurawdiranda 1…