Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
19 fevraldan etibarən “Xarici anbara” daxil edilən Amerikadan sifariş edilən bağlama tam 9 gen “yolda” statusunda qaldı. sorğu yaradıb soruşduğumda, “standard prosedur 3-5 iş günüdür” deyə cavab gəldi, 5 iş günü bitdikdən sonra şikayət yarasıb tətbiq üzərindən Limak şirkətinə müraciət…
77 FM 874 toyota corolla Kamal adli surucu, elini cinsiyyet orqanina apararaq exlaqsiz hereket etmiwdir!
salam bolt sürücüsü 99LN383 plakalı sürücüden şikayetim var sifarişi kabul eyledikten sonra 15 deqiqe gözletip zenq vurduyumda çatacağım unvanın harası olduyunu sorup işinin olduyunu söyleyip sonrasında telefonu yüzüme kapattı bunun heqqinde sizden işlem yapılmasını istemekteyim. sürücünün ismi natiq.maşının nömresi 99…
Salam . Ədv geri al saytından qeydiyyatdan keçsəm də şifrəmi unutmuşam . Şifrəni bərpa et başlığı olsa da xəta göstərir .Əvvəlki balansımı necə qaytara bilərəm ?
Bu gün, 14.05.2025 tarixində 50 af 245 qeydiyyat nişanlı avtobusun sürücüsünün özünü bilməliyi, danışığı, haqsız olduğunu anladığı halda, özünü sərnişin ilə mübahisəyə girəcək səviyyəyə gətirməsindən şikayətçiyəm. 515 nömrə avtobusun xırdalanın axırı sayılacaq bir dayanacağda, saxlamalı olduğunu bildiyi halda, avtobusu dayandırmadan…
Salam. Taksi sürücüsü, rus nömrəsilə, heç bir lisenziyası olmadan necə gəldi maşınını saxlayır. Maşınının belində yalnız şahmatı var. Nizami metrosunun qarşısında dayanacağın yanında daimi dayanır. Qara rəngli, priora markalı avtomobildir. Maraqlısı budur ki, rus nömrəsilə taksi fəaliyyətilə məşğul olabilər? Təşəkkür…
Piyada keçidində mən keçəndən sonra piyada istiqamətini dəyismədən sürətini dəysmədən yolunu davam edir buna görə mənə pratakol tətbiq olunurb görüntüləri var xahiş edirəm bu məsələyə aydınlıq gətirərsiz əvvəlcədən təşəkkür edirəm
Nabran ərazisində nə internetden nədəki zəngdən istifadə etmək mümkün deyil. Azercell kimi şirkətin belə keyfiyyətsiz xidməti ürək açan deyil
