Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Dunen Amburanda istirahet etdiyimiz zaman restoranan istifade etmisdik. Ceki getirdiler . Bu gun istedim EDV ni yuklemek yazildi kimse artik yukleyib bu ceki portala. Men etmedimse kim edib ? Cek mendedir demek oficiant bize catana geder yukleyib ?
Salam, sayğac hesablamanı düzgün etmir. Abşeron rayonu məmmədli kəndi əlaqə tel 051 206 81 44 Xahiş edirəm köməklik göstərin
Planşet sifariş edilib Expargo-dan. Müştərinin bağlamasını aylarla gecikdiriblər, bir aydır email-lərə, saytda “Müraciətlərə”(2ci şəkilə diqqət), zənglərə cavab verilmir. Sən demə şirkətin işçısı planşeti götürüb dədəsinin malı kimi istifadə edirmiş… Şirkət demək olmaz bunlara, moşennik kontorasıdır. Bununla əlaqədar haqlı olaraq rəhbərliklə…
33 nömreli avtobusu 40 deqiqedir gözledim ancaq gelmedi mecbur olub taksi sifariş etdim,artıq bu neçenci defedir ki ya 18 yada 33 vaxtlı vaxtında gelmir!!
Ele eledili guya taksisine minmisem 1 saat meni gozletdi kartimnanda pul cixdi…bunun kimi werefsiz firildagcilari polise vermek lazimdi bura wikayetle birsey olan deyl…serefsizin nomresi 0558241456 masinin nomresi(99ON293 toyuta prius)
Kontakt Home online xidməti olduqca yarıtmazdır. Bütün vədləri yalan üstə qurulub.
Bu gün bu zibile qalmış şirket üzünden nenemi itirmişem. 681 nömreli Tayota markalı avtomobil. Ünvan vurmuşuq 37 nömreli mekteb, ünvan tanımayan birini ora nece işe alırlar onu bilmirem. Gedib rayondan gelen adamı başqa yerde endirib. Bu gün yaşadığımı halal etmirem…
Bolt sürücüsü çatdıqda mənə sifarişi ləğv etməyimi dedi. Beləliklə,pulum geri qayıdacaqdı. Sifarişi özünün ləğv etməyisini dedim və etdi. Kartımı yoxlayanda pulum geri qayıtmışdı(2.50manat). Təyin etdiyim yerə çatdıqdan sonra gediş haqqını istədi və 3 manat ödədim. Amma kartımı yenidən yoxlayanda ləğv…
Salam. Türkiyədən sifariş veridim sifarişi Bringly şirkətinə təslim edən firma məsulu 27 noyabr 2021 ci il tarixdə Bringly şirkətinə təhvil verdiyi haqqda mənə məlumat verdilər. Bringly şirkəti məhsulu almadiqlarini bildirdilər. Mən isə problemin həll olunmasi üçün dəfələrlə Bringly şirkətinə müraciət…
Təşəkkür edirwmrsfsrfsrs
Bravo-da alış veriş edəndə diqqətli olun, qiymət və aldığınız malları yoxlayın. Bu gün yaranmış ajiotajda toyuq budu toyuq filesi kimi çəkiblər. Təbii ki, daha çox pul ödədik. Təssüf ki, bu dəfə evdə gördük, belə həmişə yoxlayırıq.