Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
edv geri al qeydiyytindan kecdim sora nomr deyiwmek isdeyirem nece edelim
Bilmirsən dərdini kimə diyəsən karta pul vurur 85 manat əvəzinə 80 manatşəki nümayəndəsinə əlaqə saxlamaq istəyirsən mümkün deyil müşdəri maşını zibilləyir heknə deyə bilmirsən deyən kimi səni şikayət edir sənin xalın düşür müştəri əlavə yol sürdürür səsini kıxaran kimi şikayət…
Hörmətli Temu komandası, Daşıyıcı şirkət olaraq sizə bildiririk ki, PO-014-04081794419833943 izləmə nömrəli bağlamamız pis vəziyyətdə təhvil alınmışdır. Bağlamanın içərisindəki məhsullar ləkələnmiş, keyfiyyətsiz və istifadəyə yararsız halda çatdırılıb. Bu, nə müştəri məmnuniyyətinə, nə də beynəlxalq standartlara uyğun gəlmir. Bu məsələ üzrə…
Salam mən ayın 14-ü bakcell nömrəmə kontr göndərərkən sistem səhvi ucbatından 0.69 qəpik yerinə 69 manat göndərmişəm Və həmin dəqiqə banka eyni zamanda bakcell-ə online müraciət etdim hər ikisində bir birinin üzərinə atdı məsələni Daha sonra banka getdim onlar bakcell-ə…
Bununla 3 defdi *0404 sifarişe qelib deyir aperator qöedir sürücüse imtina edir zakazı kobud danìşìr bu qün vapşey çox özüne hörmet etneyen şirketin bele seviyesiz sürücüsü olar
Salam. Mənim şikayətim “Kontakt Home” mağazalar şəbəkəsindəndir. Mən 12 may 2024-cü il tarixində, mağazanın Sahil filialından iPhone 15 pro 256 gb telefonu əldə etmişəm. Kamerasında problem olduğu üçün mağazaya yazdım. Mənə bildirdilər ki, mağazaya yaxınlaşın, dəyişiləcək. Mağazaya getdim, ordan da…
Salam. Şikayətim Soliton dandır. İyun ayında Salitondan kreditlə 1 illik samsung A10 markalı telefon almışıq qızıl zəmanəti ilə birlikdə. Və hər ay o qızıl zəmanət üçün pul ödənilir. Telefon keçən ayın axrından durduq yerə ekrana ağ zolaqlar gəldi. İşlətmək mümkün…