Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Sala bolt şirketinin sürücüsü gediş haqı catişmayıb 2 manat 50 qepike göre menim şexsiyet vesiqemle mobil telfonumu alıb verdiyi elaqe nömresinede zen catmır maşının nömresi 10 XY 287 xaiş edirem mene kömeklik edin
99 DV682 markali qeza zamani dayanma durmaya gore cerime gelib.
Təxminən bizə 10 gündür internet çəkilib, hər gün internet atır, qaynar xəttiniz biabırçı işləyir, demək olarki işləmir. Zəng edirsən, bağlanmamış kontur çıxır. Bu gün iyun ayının 7-sidir. Bu gün heç internet yoxdur. Sürətə gəldikdə aztelekomun verdiyi 3 mbit sizin verdiyiniz…
95 qiymətinə 92. Başımı qatıb 95 əvəzinə 92 vurdular. 13 aprel tarixində Zooparkın yanındakı IST petrolda polnu bak 95 vurmalarını xahiş etdim lakin 92 oktanlı benzin vurdular. Hər nöqtədə sadəcə bir 95 oktanlı benzin pompası olduğunu bilmirdim. Maşından baxanda 95…
Şoferləri işə götürəndə ilk öncə onları nevroloqdan keçirdin. Əsəbidilərsə müalicə alsınlar. Müştəriyə əsəb tökməsinlər. İşini görə bilmirsə işdən çıxsın!
3aydi inetrnetim duzemelli islemir mayin ayin 19dan beri tamamile dayandi her ay odenisimi vaxti vaxtinda odeyirem sizden xais edirem ki bunula bagli bir tetbir gorun daha bire bele getse odenis etmeyecm 3aydi odenis edirem ineternetim yoxdur 170 qaynar xette zeng…
Hər gün bu avtobus ən azı 40-45 dəqiqə gecikir.Havalar soyuduqca gözləmək daha da çətinləşir.Bugün də eyni hadisə bəlkə də 10000 ci dəfə təkrarlandı.Sürücüyə irad bildirdik də isə mənə qoyulan vaxtda gəlirəm deyir.Bəs sərnişinlər sizin vaxtınıza görə niyə soyuqda 40 dəqiqə…
Şikayətim Bazarstore-dandır. Nağd pul ilə alış-veriş edən deyiləm. Anlamıram ki, niyə 4-5 kassalı Bazarstore mağazalarında “kartla ödəyəcəyəm” deyəndə, kassirlər əlimyandıda pos-terminal axtarır? Çox vaxt da pos-terminalın şarjı bitmiş olur. Bunları başqaları kimi hər kassaya bir dənə edib, şarjda saxlamaq belə…