Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Salam. Şikayətimiz Bakıbus nəqliyyat şirkətinə məxsus 175 nömrəli avtobuslardandı. Hövsan qəsəbəsi Maral heykəlinin qarşısşnda, hər iki tərəfə, artıq 1 aydı avtobus dayanacağı qoyulub, amma 175 nömrəli avtobusun sürücüləri qoyulan lövhənin yalandan olduğunu iddia edərək orada avtobus saxlamaqdan imtina edirlər. Xahiş…
Size bir sual.kifayet qeder boyuk mebleqde ev alirsiniz.sonra gedirsiniz xarice.her kes baki unvaniniz ora bilir ve sizindir bu.il kecir qayidirsan bakiya gorursenki tezden evive girmek uchun senden bubkifayet qeder neblegin yaisinod isteuirler.soram berpa edir bu ne deladuzluqdu.guvenib ev almishiq qayidib…
Deməli Sumqayıt şəh. Omega Taksi şirkətindən Taksi sifariş verdim. Taksi gəlib bizi deyilən məntəqəyə apardı. Gediş haqqı elədi 1.80.Saat olardı 21:00 radələri sürücü 5 azn verdim sürücüyə. Sürücü 3.20 qaytarmalı idi. Sürücü 2azn qaytarir. Xirdam yoxdu. Deyirəm necə edək xirdan…
Şikayətim ASSU ilə bağlıdır.Azerbaycanin ən geridə qalan kargosu haqda.Musteri xidmətləri 0 seviyyede, tanışlıqla isə alırlar işçilərini.Sifarish verdiyim 400 TL mahsul kartımdan pul cixilsada, sifariş olunmayıb. Ortada sifarish yox nede bağlama, ama pul ASSU çıxıb.Boynuna almırlar qəbz olduğu halda.Deleduzluq edirlər faktiki…
MƏN 2019 DA SOBA ALDIM QIZIL ZƏMANƏT HAQINDA MƏLUMAT VERDİLƏR 42 AZN ÖDƏDİM.ZƏMANƏTİN VAXTI 03.2023 DƏ BİTDİ İŞİMLƏ ƏLAQADAR BURDA OLMADIĞIM ÜÇÜN MƏN BU FIRILDAQÇILARA 10.2023 MÜRACİƏT ETDİM MƏNƏ DEDİLƏRKİ GECİKMİSİNİZ YAXŞI QIZIL ZƏMANƏT HAQINDA MƏLUMAT VERMİŞDİNİZ BƏS ONUN VAXTI…
Salam men Quliyev Sadiq Asif oglu Sabirabad rayonunda yasayiram. Sikayetim irsad elektronilsden aldigim telefonla baglidi. Telefonu 4 gun bundan once Sabirabad Irsad elektroniksden almisam. Hemin sirketin emekdaslari telefonun orginal olmasi barede terifleyerek telefon haqqinda yalan duyuran melumatlar verdi. 4 gun…
Kapital bankın müştərisiyəm. Daxili kartlar arasında əməliyyatı həyata keçirəndə də faiz tutulur. Edilən texniki xətalata görə müştəri niyə ziyan çəkməlidir?
13 yanvar 2021-ci il tarixdə onlayn vasitəsi ilə İDEAL Parfümdən ətir sifariş etdim.Ətiri mənə təqdim etdiklərində ətirin üzərində hər zaman olduğu kimi qalaqramması yox idi (012970 telefon nömrəsi ilə əlaqə yaratdım.Dedilər ki, bundan sonra qalaqramma olmayacaq). Ən asası da ətirin…
Salam. Men sizin kecmis emekdasiniz muhafizeci Nicat. Bu gun islediyim 4082 maqazaya daxil oldum Bas kassir Roya xanin mene yaxinlasaraq bildirdi ki sizin maqazaya daxil olmaqiniza icaze yoxdu maqaza muduru serkan terefinden . Maqaza midiri isde oldu halda caqirdim dediler…
Saytdan online sifariş verdim ödənişidə online kartla ödədim.Səhərsi gün operatorla danışdım məhsulun stokda olmadığını dedi.Məndə sifarişi ləğv elətdirib geri ödəmə istədim pulun bizə köçürülmədiyini bildirdilər.Kapital bankda pulun köçürüldüyünü deyir.125 manatımı belə fırlatdılar.