Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Salam. Bu layihəni təşkil etdiyiniz üçün sizə təşəkkürümü bildirirəm. Azərpoçtun bir çox filiallarında müştəri məmnuniyyəti sıfır səviyyədədir. dəfələrlə AZ 1114 Yəni Nefçilər metrosuna yaxın fililalda olmuşam, çox zaman gələn bağlamanı yubadırlar vaxtında vermirlər, səbəb olaraq bağlama hələ gəlməyib deyilir, lakin…
Çox pis irşad ın Göyçay filialından telefon aldım 9 gün sonra telefon xarab oldu mənə filialın işçiləri dedilər ki siz də xarab olub güya ki mən xarab eləmişəm təmir məndən 50 manat pul alıb təmir etdilər çox pis
Salam aleyküm sizden xaiş edib bildiriremki menım nömrelerim bloklanıb bloktan cıxarmaga kömeklik edesiz xaiş edirem .
Salam. Şikayətim 77BO154 Kia rio marakalı sürücüdəndir şikayətim. Sifarişi qəbul edən sürücü bizə yaxınlaşdıqda qəti şəkildə uşaqla olan müştəriləri götürürəm deyib imtina etdi. Əgər yaxın günlərdə şikayətimə baxılmasa “Uşaq və qadın hüquqları müdafiəsi” təşkilatına şirkətinizi şikayət edəcəm. Bu açıq aşkar…
Salam .ayin 12sı parklamaya görə cəriməni 12:45yazılıb. 77KP997-20247 məntəgə şikayət edirəm sızın xidmətinizdən.ordaki əməkdaşada bildirdimki sms göndərmişəm,kohnə borc oldugu üçün ,yeni kod getmır ,12:28ödə yazib göndərdim,ptogramnan edə bilmədim,çunki adimda sorgu var idi ,düz 12:36gədər gözlədim ,12:36 141 zəng vurdum,dedi gözdüyün…
Salam. Dünən gecə Əhmədlidəki Bravodan aldığımız kolbasanın vəziyyəti. Qoxudan yanında dayanmaq olmurdu. Mən hətta diqqətsizlikdən bunun Halal Nemət 1000 Bərəkət məhsulu olduğunu düşünürdüm sonra evdə baxdım ki ümumiyyətlə adını eşitmədiyim bir şirkətin məhsuludur. Adətən aldığım məhsulların son istifadə tarixini yoxlayıram…