Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Durub sohbet ediler ve gec cixhilar cox rahatdilar zehmet olmasa tedbir gorun
Çox pis irşad ın Göyçay filialından telefon aldım 9 gün sonra telefon xarab oldu mənə filialın işçiləri dedilər ki siz də xarab olub güya ki mən xarab eləmişəm təmir məndən 50 manat pul alıb təmir etdilər çox pis
Salam menim şikayətim Fəxri Əhmədov sizə bildirən xəbərdarlıq və xaişim var ordakı işçiləri çox volta verilib və öz başına İlqar xaiş edrem Araşdirin baxılmasa cahangir müəllimə belə gedəcəm olmasa Mehriban xanıma şikayətimi bildirecem
umumiyetle surucu goturende her cur seyleri secirsiz yoxsa ancag seyler meni tapir? biri pati ceken cixirr biri kart ile oldugu halda elave odenis alir indide bu sekil atdigim surucu unvana konum ile sifaris vurdugum halda artig eskik danisir ve basqa…
Ayin 28i 25azn odenis etmisem 3 gundu yaziram birinci deyillerki sikayetinize baxilir. 3cu gun dedilerki odenis etmemisiz. Mosbetkassaya yazdim deyir odenis olunub. Mosbet desteyeyaziram deyir bu id odenis olmayib. Sorada deyir vapse odenis olmayib. Cixaris edende eksiy atillar. 100manat atmaq…
Hər gün 20 nömrəli marşrutdan istifadə edirəm. Hər gün Qaraçuxurdan 28 may istiqamətində axşam vaxtı marşrut çox gec gəlir. Mən bugün (19.04.2025) saat 20:01den 20:36 dək marşrut gözləmişəm. Sürücüdən soruşuram axşam vaxtı hərəkət intervalı necə dəqiqədir.? Deyirki 15 dəqiqə. Deyirəmki…
2015-ci ildə 28 saylı küçədə tikilən binadan mənzil almaq üçün müqavilə bağladım. Bu günədək ödənişlərdə gecikmələrim olmayıb, lakin buna baxmayaraq bina hazır deyil və hələ gələn 2 ildə də hazır olmayacağı açıq aydın görünür. AAAF şirkətənin məqsədi nədir bilən yoxdu….