Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
3 nömrəli marşrut, avtobusun qeydiyyat nömrəsi 15542, 27 aprel saat 16:00 radələrində tormoz verərkən yerindən düşmək üçün duran yaşlı qadını asırdı. Qadın çox pis yıxıldı və beli oturacağa dəydi.
Kartla sifariş verdim qəbul etdi və dərhal yerində icra etdi amma ünvana gəlmədi
Çatdırılma edən kuryer yeməyi dağıtmışdı, sonra yerinə yığıb qoymuşdu. Şəkilləri bolt food app müştəri xidmətinə yazib atdım. Oxunun cavab verilmədi.
01.05.2022 ci il tarixində bolt taksi sifariş verdim .Düşəndə artıq pul aldı məndən .qayıdandada artıq pul aldı.kime deyək şikayetimizi bu şirkətin yiyəsi kimdir.camaati aldatmiyin
Salam.Men Seide illerdi oradan mehsul gotururem.Mehsul goturerken isciler adami o qeder eseblesdirir ki,qizil zemanetle baqli.sani adama siriyirlar qizil zemaneti.Amma soyuducu buz baqladi qizil zemanetle yaxinlasdim dediler geleceyik.3gun gozledim axir ki ozum duzeltdim.Sonra planset goturdum yene qizil zemanetle dil secimi etmek…
Salam mən surucudən şikayətciyəm. Firma bizə gediş haqqın 2.32 m.göndərdi lakin sürücü 3.32 olduğun bildirdi bunun səbəbin sürücüdən soruşduq sürücü bizə acıq eliyib kobudcasına gah maşının qapılarin çırpdi gah maşının baqajın vurdu bununlada kifayətlənmiyib maşını normadan artıq surətlə sürüb təhlukəli…
Salam şikayətim odurki mənim nə gecikməm olub nədə bir problemim yaxınlaşıb əməkdaşla kreditə götürmək istədiyim planşet markalı məhsul hakkında həmsöhbət olduq dedim dostumun qardaşı oğluna alırıq hədiyyə kimi ad günüdü uşağın mənə deyir həmin şəxsin nömrəsini ver heç dəxli yoxdu…
AYIN 21i SU DÜZƏLMƏLİ İDİ XƏTAİ RAYONUNDA BUGUN 22 avqust su gılmir bu nə biabrçılıqdır?