Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Salam.Yanvar ayının 12 ,23 ,26 ,30 işığa pul ödəmişəm sayğaca oturmayıb.Sayğacdada pul 3 manat qalıb.İki günə işığ pulum qurtaracaq.199 qaynar xəttə dəfələrlə zəng vurmuşam məni yola verirlət heç kim maraqlanmır..Abanənt kodum 120700500890043.Xaiş edirəm kömək edin.Əlaqə nömrəm. 055 200 87 37.
Salam.nece gun bundan qabaq size sms le gondermiwem porshe servizin mene qarwi firildagini.hele da cavab verilmir.xahiw edirem ya nomreme zeng edib cavab barada melumat verin yada poct indeksime mektub gonderin gedim goturum poct indeks yasanal.indeks 1100.
Şikayətim Push30 dır. Mart ayının 17 aldığım illik abunəliyi iyul ayının 25 heç bir səbəb göstərmədən ləğv edib. Nə çağrı mərkəzi, nə də mail üzərindən müraciətlərimə 3 aydır ki cavab tapa bilmirəm. Çağrıya yığıram deyir maildən geri dönüş olacaq gah…
Sslam 70 aznlk cekkn edv si yukleyerken.argiq yjklenmis kkmi qeyd edir
Bazarstore Xırdalan filialı. Vitrində 35 qəpiklik məhsul kassada 40 qəpik olur. Kassir deyir mənlik deyil. Yaxınlaşıram müştəri xidmətinə. Mənə deyir gözdüyün 5 qəpiyinizi gətirim. Bazarstorenin baş ofisində bu tip işçilərdən xəbərləri var görəsən
33 nömreli avtobusu 40 deqiqedir gözledim ancaq gelmedi mecbur olub taksi sifariş etdim,artıq bu neçenci defedir ki ya 18 yada 33 vaxtlı vaxtında gelmir!!
Salam mən BNA tabeliyində olan 173 nömrəli avtobus marşrutundan cox narazıyam. Beləki hər gün işdən qayıdanda saat 18:30-19:30arası vaxtda marşrut cox gec gəlir sürücüdən səbəb soruşanda deyir mənlik deyil dispetcer deyir dayan metronun qarşısında nə vaxt mən zəng vursam onda…