Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Sizin şirkət necə Respublikada ilk sıralardadı başa düşə bilmirəm. Sürücünüz ilk olaraq səfərin məsafəsinin uzaq olduğunu bildirir və özündən qiymət təyin edir. Burdan belə bir nəticəyə gəlirəmki sizin ya qiymətləndirmə sisteminiz düzgün deyil yadakı sürücünüz “çox bilmişdi”. “Bu yolu 12…
Dimeli her defe bu bolt iwcileri bele medeniyyetsizlik edirler bu gun taksi sifariw elemisem sahilden sabuncuya 4azn yazb surucu esebi esebi deyrki az yazibdi neynemeliyik biz?bizim gunahimizdi biz qiymet teyin edemirik her defesinde bu suruculer bele edirler medeniyyetsizler bu anan…
Ayın 27i tarqovaya filialından konsiler aldım. 2 gün sonra məhsulu açıb baxdım, içi boş idi. İşlənmiş məhsul satılıb mənə. Gəlib şikayətimi mağazaya bildirdim lakin “bu məhsul gigiyenikdir və dəyişdirilmir”. Mağaza əməkdaşlarının səhvi ilə işlənmiş məhsul satılıb mənə, hələ bir özlərini…
Kral Hüseyin kucesinde ambiance otelde kalıyorduk 2 ayrı oda tutuldu ve bizden otel ücreti haricinde pul aldılar bizde yabancı olduğumuz için bir şey yapamadık buradan şikayetimi bildirmek ve benden fazla alınan ücreti talep ediyorum
Bazarstor Yasamal park marketinizin müdürü Rəşad adında olan adam marketdə işləyən işçilərlə kobud rəftar edir, təhqir edir və aşağılıyır. Belə halların davam etməməsi üçün ölçü götürməyinizi xahiş edirəm. Araşdırılsın və belə hadisələrin qarşısı alınsın. Əks təqdirdə hüquq mühafizə orqanlarına müraciət…
Salam 18.05.2025 saat 08:55 də avtovağzal yuxarı dayanacaqda 30 dəqiqə 96 nömrəli marşurutu gözləyirəm və buna baxmayaraq tərbiyəsiz sürücü dayanacaqda girmədən gedir və mən bow bowuna gözləmis oldum və əlavə ödəniş edərək ünvanıma getdim səbəb nədir axı niyə bir nəzarət…