Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Menimle tehqirle danışdı ünvana çatdırlma etmedi yarı yolda düşürdü
Masinma deymiş ziyani duzgun hesblamilar ve masinmi servzdede duzetmilee
Şifariş etdiyim mehsulun çatdırılmaması ve müracietime baxılmır. Limak şirketi ile elaqe saxlamaq üçün hem instagram platformasına hem 9595 nömresine müraciet etdim lakin hec bir netice elde etmedim. Xaiş edirem şikayetime tezlikle baxılsın. (+994 50 660 57 17) elaqe saxlanılsın
Ağsu rayonu Abasxanli kəndində mən hər ay 18 man internetə pul ödəyirəm amma internet çox zəifdir mən ödədiyim pulun yarısı qədər mənə internet verilmir Xahiş edirəm köməklik edəsiniz
Kargo shirketi baglamami itirib ve bu haqqda qeyri mueyyen cavablar verir. Bu nece mesuliiyetsiz shirket imish men bir daha bu shirketle emekdashliq etmerem
Dünnennen beri bolt kartımnan pullar cıxır borcum olmadığı halda 5 manat bir cıxılıb 5 bir ama hec yerede getmemişem
İnternet kvotasında qeyri-qanuni problemlər. Mən illərdi Nar mobile istifadəçisiyəm.İllərdi problemlərinə də göz yumub keçirəm.Ama bu qədər də olmaz da day.Gecə Limitsiz İnterneti aktiv olduğu halda, balansımdan 300 mbya yaxın mb silindi.Sual verirəm indi: 1.Bu gecə interneti məndən mb sərfi olaraq…
Salam. 09 may 2022 çi il tarixində Günəşlidə yerləşən Bravo marketində alış veriş etdiyim vaxtı, kassir İskəndərova Xalidə Mədət qızı tərəfindən belə bir hərəkətlə rastlaşdım. Yuxarıda adı qeyd olunan kassir,məndən bonus kartı olduğunu soruşdu. Cavab verdim ki,bəli var. Aldığım məhsulları…
Binamızda başqa internet provayderi olmadığı üçün İzone MMC-nin fiber optik interneti istifadə edirəm. Daha doğrusu etməyə çalışıram. 18 azn aylıq ödəniş olsada internetdə qırılmalar, sürət zəifləməsi və s. Problemlər olur. Textini servisə müraciət edirəm. Gəlib baxırlar 1-2 saat ondan sonra…