Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
alis veris etdikden sonra cixan ceklerde EDV olan HISSe rengsiz cixir ve neticede ceki EDVGERIVAL hissede oxutmaq mumkun olmur.El ile daxil et yazisi da silinmis veziyyetde cixir.sikayet etsek bele bizlik deyil cavabini aliriq. unvan.Agstafa Rayon,Heyder Eliyev prospekti ,ABu-life magazasi ile…
Avtomobilim parklanma isaresi ola ola BNA terefinden cekilib.
Salam men İRŞAD electronicsin Mingəçevir filialindan 170AZN-e Honor qulaqliq almisdin,alarken çox teriflediler en yaxşısıdır deye amma zeng üçün qetiyyen yaramır.Youtube da filan isleyir amma zenge qosulmur qosulsa da 2 saniyeden çixir.qulaqda da çox narahat qalir,her deq düşür,qetiyyen almayin
Salam. Men qeydiyyatdan kecdiyim nomre yanib. Yeni nomre ile evez etmek isteyirem. Ilk once yani yanan nomreme gedir sms. Mene komeklik gosterin
Əlbəttə, Mövlud Mirzəyev Mirzəməd oğlu. Aşağıda ərizə forması bu günün tarixi ilə yenilənmişdir: — **Azərbaycanlılar Şirkəti Azeronline-ə** Əlaqə: 0517084347 E-poçt: [Sizin e-poçt ünvanınız] Ünvan: Sabirabad rayonu, Sarxanbəyli kəndi **Mövzu: Wi-Fi şəbəkəsinin kəsilmə problemi ilə bağlı müraciət** Hörmətli Azeronline rəhbərliyi, Mən,…
160 saylı marşrut avtobusu Sabunçu dairesinden Koroğlu metrosuna qeder niye kartdan 40 qep çıxır? Bu şikayetime baxmağınızı xahiş edirem.
19 fevraldan etibarən “Xarici anbara” daxil edilən Amerikadan sifariş edilən bağlama tam 9 gen “yolda” statusunda qaldı. sorğu yaradıb soruşduğumda, “standard prosedur 3-5 iş günüdür” deyə cavab gəldi, 5 iş günü bitdikdən sonra şikayət yarasıb tətbiq üzərindən Limak şirkətinə müraciət…