Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Kartla şifariş verdim.Sürücü ləğv etməyimi bildirdi.Onla belə hesabdan pul çıxdı.02.04.2022 tarixində kartla sifariş etdim.Sürücü kartla ödəniş olduğu üçün gedişi ləğv etməyimi xahiş etdi.Sifarişi ləğv etməyimə baxmayaraq hesabımdan 5.20Azn pul silindi və geri qaytarılmadı.Zəhmət olmasa bununla bağlı tətbir görəsiniz.
Men masinda ola ola dayanma durmaga gore elektron protokol yazila biler?
Günəşlidən xırdalana Bolt sifariş etmişik ödəniş kartla olub sürücü heç bir məlumat vermədən nəğd ödənişidə qəbul edib. Sürücü ilədə əlaqə saxlıya bilmiril kömək edərdiz zəhmət olmasa
salam.kecən ay suzin binə filialindan məhsuı sifsruş verdim.rəsmləşdirdilər sonra dedilər 3 4 gunə cstdiraciü.sonra məhsul ıazim olmadi.zəng vurub bildirdim.imdi sms gondəriılər cərimə odəniş.məhsulu goturməmişəm. bu necə ola bilir.niyə işcilərinuz məsuliyətsuzlik edib sistemnən silmiılər.
1 saylı Gəncə regional Asan xidmətdə Notariat xidmətindən istifadə edən zaman burada çalışan işçilərin qeyri peşəkarlığı və işə məsuliyyətsiz yanaşması nəticəsində mən lazımsız yerə dəfələrlə buraya gəlib getmək məcburiyyətində qalmışam ki, buda mənim digər işlərimin gedişatına öz mənfi təsirini göstərmişdir.Bundan…
Salam. 07 11 2021 -ci il tarixində mənə məxsus 99kc782 dovlət qeydiyat nomrəli aftomobilimə bna tərəfindən 1845093 nomrəli cərimə protokolu tərtib olunub. Men bu protokolnan razı deyiləm cunki sakitcene maşınımın arxasndan şekil cekib cıxıb qediblər mən maşınımda ola-ola. Orada men…
2 nomreli aftobus her saat 9 dan sonra 30-40 deqden sonra gelir xais edirem bu sikayete baxasiniz
Şikayətlər baxılmadan silinir,şikayətə baxandan şikayət etmək, yalnız bizdə belədi.
Salam men tam 3 gundur. XEZEr rayon zire qəsəbəsi Az1120 012 456 7371 nömrəli poçtunun İwcisi Fidan. Gelen bir nece müştərilernen cox kobud weklde dansir həttda qovur poctdan men burda mudurem deyr səlahiyyət menim. Elimdedir qisasi at oynadir 10 gundur…