Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Artıq neçə dəfədir bu haldan rastlanır. Malların çox gecikir. Çox xahiş edirəm paylanmağa veriləndə çatdırın malları)
Təşəkkür edirwmrsfsrfsrs
Bravo-da alış veriş edəndə diqqətli olun, qiymət və aldığınız malları yoxlayın. Bu gün yaranmış ajiotajda toyuq budu toyuq filesi kimi çəkiblər. Təbii ki, daha çox pul ödədik. Təssüf ki, bu dəfə evdə gördük, belə həmişə yoxlayırıq.
Mən Əliyev Rauf Xızı rayonu Tıxlı kənd sakiniyəm. Ana xətti ilə bağlı şikayətim var, belə ki, ana xətt əgər bunu belə adlandırmaq mümkündürsə yarısı torpağın altında yarısı üzərində və olduqca pis vəziyyətdə . Mən bir vətəndaş olaraq evimə daxil olanda…
Biz klass mebelden divan götürmüşük və axırıncı ödənişidi maaşlar gecikdiyinə görə ödəniş bir az gecikir bizə klass mebelin problemlər şöbəsindən artıq neçənci dəfədir zəng gəlir çox pis tərzdə kobud şəkildə danışılır dianmadan qışqırırlar mən başa düşmürəm bura bazarxanadi yoxsa satış…
Kart hesabından sizin şirkət tərəfindən çıxarış olub heç bir qeydiyyat olmadan sizinlə əlaqə saxlaya bilmirəm heç bir əlaqə nömrəniz yox çox xaiş edirəm mənə cvb verəsiniz
Boltun taksisinde evimin acari dusdu.surucunun elaqe nomresini tapa bilmedim.bolt dəstək xidmətinə yazdim.yazdilarki məlumat veriləcək heç bir məlumat verilmədi.dəfələrlə yazsam da heç bir kömək olunmadı.Bolt duzgun işləmir.Ofislərinə baş idarələri hardadırsa ora hər yerə yazacam.belə məsuliyyətsiz işləməzlər.Bir taksinin nömrəsi nədirki onu tapa…
suruculeriniz oline odeniw olan zaman musterini goturmur,masinnan dudurdur.Hele azmis kimi?kartdanda pul cixilir.teleb edirem pulumu geri gaytarsimlar.Eger ele bir xidmet yoxdursa,gostermesinler.suruculerini deyisssimler
Salam men edv geri al üçün evvel qeydiyyatdan kecdiyim nomre hazırda yoxdur itib ,onu yeni nomreye deyişmek isteyirem yenidən daxil olmaq üçün nece ede bilerem?