Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Köhnə vayfay bundan yaxşı idi təzə adı altında deyisdiyiniz aparat və setiniz sıfır dərəcədə
Bu gun taksi sifariş verdim qiymet 12’83 unvsna catdim şofer mene 19 ‘06 götsetdi ve pulu menden aldi xaiş edirem mennen elaqe saxliyin
Bəzi sürücülər monitorda dayanacaqlar göstəricisini söndürüb sürürlər belə halda biz sərnişinlər bakıkart proqramında avtobusun harada olduğunu görə bilmirik xahiş edirik kömək edin
Salam. Artıq 3 gündür ki bizdə nə internet nə də telefon yoxdu. ATS ilə 155 ilə əlaqə saxlayıram. Deyirlər sizin şikayətə baxılacaq. 3 gündə 300 dəfə zəng eləmişəm yenə də elə deyirlər ki sizinlə əlaqə saxlanılacaq növbə ilə baxılır bizim…
Kecanil sagacimi dayisiblar, keyri yasayis indi 200azn carina galib nadi bu? Kod 03/19-463.
Mehsul alindi ve 20 gunnen sonra xarab oldu.Servis 1ay saxladi ozunde, sonra xarab mehsulu bize teqdim etdi.Zulumle mehsulu magaza qeri qaytardiq, Qeri qaytarma proseduru cox uzun cekdi,(kod verilmesi), 14 gun erzinde pul qaytarilacaq dedikleri halda qaytarilmadi.Cox mensuliyyetsiz bir sirket, isciler…
Salam, Mənə məxsus KİA sorento avtomobilinə dayanma və durmaya görə cərimə gəlib.Pratakola əlavə edilmiş avtomobil şəkli isə tayota priusdur.Avtomobilimin qeydiyyat nişanı 77FA240 dır. Cərimə mənə aid deyil xahiş edirəm ləğv edəsiniz.
Salam,defelerle şahidi olduğum amma helli olmayan bir məsələ haqqında müraciet edirəm.BRAVO Marketlər Şəbəkəsinin Şəmkir filiyalında bu gün yaxınlaşıb mehsul götürdüm,amma gösterilən qiymətlə kassadakı qiymət həmişəki kimi uygun gəlmədi.Belə ki,rəfdə göstərilən məhsulun qiyməti endirimle 3 m,kassada ise 5 m deyildi.Filiyalın müdiri…