Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Salam 27.11.2021. Bna1895944,bna 1972376 25.12.2021 tarixli qərarlı olan protokoldan narazıyam.Xahiş edirəm şikayətimə baxasınız əks təqdirdə Şikayətimi Məhkəməyə edəcəm
Mən Əhmədov Əvəz Göyçay Rayonu bığır kənd sakini. Qonşunun heyetinen keçen Xəndəyimə vayfay dirəyi basdırılıb onu zəhmət olmasa çıxarılmasn isdəyirəm.
15 noyabrda Trendyoldan lacoste ayaqqabisi sifaris elemisem, ama helede mehsul mene catmayib! Her defe bir behane ile qarsilasdim, mehsul itib, bize teslim edilmeyib, kuryer sehv catdirib. Mehsuloyetsizdiler, ve musterilerin qaygisina hec qalmirlar. Yani ozun bilersen, get trendyola gunde iki defe…
Znak sola donmeni qadaqan edir men sola donmemisem ve ancaq sola gosterir men sol terefde marketin qabaqinda saxlamisam bu sistem baresinde mehkemeye muraciyet edecem eyni kamera nece defe cekib 1 dk markete dusmek olmur market var orda men saqa donmusem…
Dayanma durmaya görə cərimə almışam. Şəkillər qanuna zidd olaraq quraşdırırmış kamera vasitəsi ilə çəkilib. Həmçinin mən düz maşının yanında idim. Şikayət mətnimi təqdim edirəm: Bu qərarla qəti şəkildə razı deyiləm! Azərbaycan Respublikasının İnzibati xətalar məcəlləsində İnzibati xətalar haqqında işlər üzrə…
Kart hesabından sizin şirkət tərəfindən çıxarış olub heç bir qeydiyyat olmadan sizinlə əlaqə saxlaya bilmirəm heç bir əlaqə nömrəniz yox çox xaiş edirəm mənə cvb verəsiniz
Telefona usb mikrofon qoşulduqda bildirimlərdə qoşuldu / çıxardıldı yazılır qoşulmur. Qızıl zəmanətim var. Servisə apardım 5 gün saxladılar dedilər hazırdı gəlin götürün. Getmişəm baxıram yenə işləmir. Deyirəm bəs nəyini təmir etdiniz? Deyir yoxladıq bateriya yığır. Deyirəm usb mikrofon qoşulduqda işləmir….
Hər səfərində çeklərin heç biri ƏDV-yə cəlb olunmur və problem davamlı olaraq baş verir. QR-kod görsənmir.
Malı satmaq və aradan çıxmaq, kondinsionerin quraşdırılması zamanı razılaşdırılmış qiymətdən əlavə olaraq ödənişin tələb edilməsi, şikayətlərin cavablandırılmaması və müştəri təmsilçilərinin ilə əlaqə qurmaq mümkün olmur, geri qaytarılmış məhsulun ödenişini gecikdirir və təcrübəsiz kadrlar sualları cavablandıra bilmir.