Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Men 1 həftə var burda şikayet yazmışam baxan yoxdur.Anasini,bacısını tanımayan disovka sürücüleri ise alanda elə kriteryalar qoyun ki,dilleri qarınlarına girsin.Musterini eve dusurenden sonra şəxsi nömrəsinə , vhatsapdan nalayiq teklifler,mesajlar yazmasın.Siz ise şirket yurudursuz ama bir əlaqə yarada bilmirik ki şikayete…
Surucu ona surucu demek olarsa olduqca kobud,nalayiq ve medeniyyetsizlik etməsi uzərinə şikayət etmək istəyirəm. Evella catdıqdan sonra surucunun mene yığaraq aşağıdayam slaqbaumda kodub sekilde kobud ton ile dus demesi. Dusdukden sonra 5 deqiqeden biraz gec dusduyume gore mene qisqirib seni…
avtobusa minerken 1 saniyelik telefondan aparata odenis keciririk deyir tez olun, kartla eliyin, niye telefonla edirsiz. kecen gunde biri adami sixisdirdi qapidaki tez minin. bu ne reftardi? bu ne terbiyesizlikdi?
Demeli JBL nausnik 120tvs 4 iyun tarixinde almisam mehsul bir müddət sonra işləməməyə başladı mən 28 oktyabr məhsulu götürüb filiala yaxınlaşdım Servise gondərildi sora dəfələrlə təhvil almağa getdim 5 dəfə servise geri qayitdi məhul yenə tam düzəldilmədi .İndide zemanət bitdi…
Kartimnan gedis haqqi cixilib 3 defe lakin gediS bas tutmayib Surucu gedisi legv ediib.menim vesaitim geri qaytarilmagini isteyirem.
Çekyadan ABC telekom için iPhone getiren şoförlerden biriyim. Gümrüğe 8 gün önce geldim ve antrepoda arabadaki yükün alınmasını bekliyorum. 8 gündür yemek yok, içmek yok, yatak yok, banyo yok depoda arabada bekliyoruz. Abc telekomdan bir irtibat numarası yok, kimseye derdimizi…
Bu nə məsuliyyətsizlikdi, 199 nömrəli marşrut 10 saata gəlir hər dəfə. 10 dəqiqəlik yolu yarım saata gəlmək nə deməkdi? Üstəlik adamlarla dolu olduğu üçün minmək də olmur. Hər dəfə amma həərrr Allahın günü bunu yaşayıram. Düzəldin də gözləmə vaxtını!
Dəfələrlə şikayət etdiyimə baxmayaraq mənim internetlə bağlı problemim həll olunmur.