Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu

Bütün şikayətlər

Hər səhər 175 saylı marşurutun 6,7 dəqiqə gecikməyi işə gec çatmağımıza səbəb olur.həmdə sanki hövsan zonasına ən səviyyəsiz tərbiyyəsiz şoferləri göndərirsiz.2 nəfər cavan şoferdən başqa qalanını apar tulla.

Sallqm mən udugum pulu ceke bilmirem ilk gündü bele şey olar ozde ki oyuna girende soruşdum girdim ki pul çəkməy olur dediler olur indi ,100man udmuşam qalıb orda

03 Aprel 2022
0

Internet çox pisdir, berbad gündədir

Residli MelahetMirgadir Ahadov

04 Oktyabr 2021
0

Salamlar. Mən həm Aztelekom həmdə Birlink istifadəçisiyəm. Hər iki şirkətin təklif etdiyi paketə video klub tətbiqi daxildir. Fərq ondadırki Aztelekom bu sahədə Birlinkdən çox geri qalır. Birlink tez-tez yenilənmələr etməklə təklif olunan kinoların sayını artırır. Aztelekomda isə heçbir yenilik olmayıb

09 Sentyabr 2024
0

Şikayətçi: [Əlizadə Məhəmmədəli] Tarix: [03.07.2024] Mövzu: 12 Nömrəli Avtobusun Keyfiyyətsiz Xidmətindən və Yüksək Qiymət Haqqından Şikayət Hörmətli [Nəqliyyat Agentliyi], Mən, [Məhəmmədəli], müntəzəm olaraq 12 nömrəli avtobusdan istifadə edən bir vətəndaşam. Təəssüf ki, son dövrlərdə bu marşrutda ciddi problemlərlə üzləşirəm və…

Salam mən 1 saat bunan qabaq xırdalan daresinen Mehiadabata taxsi çatdırılma sifariş verdim gediş haqqı 3.9m yazılıb taxsi gedib unvana çatır gediş haqqı olur 11.3m bu nece olur hee?? Bele de haramşılıq olar camahat çoreyi qulağına yemire xırdalan daresinen mehiadabata…

ElyaNermin Yusifova

Hal hazirda bolt taksideyem.ishimle elaqeli telefonla danishiram.her yer de probkadi.surucu mahninin sesini tam yuksek sese qoyub,2 defe xahish etdim ki sesini biraz alardiz eshitmirem,mene deyir 2-3 deq danishdin besdi de sen minenden telefonla danishirsan.deyirem size ne ki men ne edirem…

02 Sentyabr 2023
0

Ümumi statistika