Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Qatarların stansiyaya gecikmə halları üstəlik hər stansiyanin tünelində gözləməsi sərnişinləri işə,məktəbə,üniversitetə gecikdirir…. Özəl şirkətlərdə gecikmə halları olanda cərimə yazılıb maaşdan tutulur səbəb olaraq qatarın ləngiməsini qəbul etmirlər Nasazlığı olan qatar niə istifədəyə buraxılır ki hər dəq tüneldə gözləyir ,vaxdında niə…
5 saat gozledikden sonra senedlerimi tercume natariusa verdim.Menim universitete geden senedlerim geri qayitdi. Vaxt ve pul itkisi basqa hec ne. Menim niye vaxtim getmelidi hem de pulum! 165 manati zibile atdim!!!
055 387 87 18 mobil nömreli şexs opel astra qızılı avtomobil sürdüyü ve xeritede 2deqiqeye çatacağı göründüyü halda mene zeng edib avtomobilinin göy rengli toyota prius olduğunu iddia ederek 15deqiqeye çatacağını deyir. Mense qayıdıb qardaş sizin maşınınız bele çatma vaxdınızsa…
Sonuncu sifarişmə nəzər salsanız görəcəksiniz ki dünən sifariş verdim sürücü sifarişi ləğv etməyimi bildirdi sifarişi ləğv elədim və təkrar sifariş verdim yenidən həmin sürücüyə verildi sifariş bir neçə dəfə sifariş verdim və blok olundum.Bilmək istəyirəm bu nə dərəcədə düzgündür müştəri…
Azəriqaz işçiləri qonşuda təmir işləri aparılannan sonra ərazidə qaz kəsilib.2 gündü qaz ərazidə qaz yoxdu.Qaynar xəttə bunu bildirəndə operator kobudcasina dəstəyi asdı.