Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Salam 173 sayli marsruta nezaret eden dispetcerden shikayetciyem bele ki 05.04.24 tarixinde texminen 07:40 da Korugluda karti marsruta vurub odenis ederek kecende menden qarsida iki nefer dayanmisdi kartinda problem var idi biri kecmirdi cekildiler kenara men oz kartimi vurub eylesdim…
Salam mən Kia servizlərdən şikayət etmək istəyirəm. Serviz vaxtı çatdı gedirsən yağ və yaxud avtomobilin hər hansı bir zapçastını dəyişməyə qiyməti elə deyirlər elə müştəri ilə danışırlar adam özünü borclu başa düşür belə olmaz qiymətdə endirim olunmalıdır müştəri ilə normal…
20.07.2024 tarixində saat 21:39-da buzovnadakı çimərlikdən çıxmaq üçün yola düzəldik. Bu zaman Əli ayağının qarşısında bizi polis saxladı. Maşına yaxınlaşıb, içki qəbul edib etmədiyimizi soruşdu. Dindar bir ailə olduğumuzu görməsinə və bildirməyimizə baxmayaraq, tələbindən yayınmadı. Hər hansı bir yol nəqliyyat…
Salam men nomremi bakcele danişinma etmey isdiyirem azercell buna imkan vermir prablem yaradir xaiş edirem bununla bagli tedbir goresiniz
Salam bir aydir eviimizde su sizmasi var qaraisin ala bilmirik sebeb azersu sirketinin blokta qoydugu su vintilleri su saxlamir su saxlamadigina gore kranti deyise bilmirik 955,Bineqedi rayon su idaresine defelerle muraciet etmeyimize baxmayarag sikayete baxilmir xais edirem bize komeklik edesiz
Salam 11.11.21 tarixində axşam 18:06 radələrində avtomobilin içində oturduğum halda 28 molun qarşısında özüdə dayanacağda 99HL558 nömrəli avtomobilim BNA tərəfindən cərmə olunub.Bu nə qədər düzgündü?Maşını arxadan çəkib qaçmağ düzgündü?
Nerimanov ray İsmayil Hidayetzade 20-də bölgəyə baxan Şəbnəm adında bir “xanim” danişıq qabiliyyeti sifir özünü apara bilmir, təhqir cümlələr qurur,zəhmət olmasa bu xanimi bu bölgədən uzaqlaşdırın. Mümkündürsə işdən çıxarın. savadsiz ,özünü apara bilməyən insanlari işə götürmüyün.Bizim sahədən uzaqlaşdırın.
Bakcell Operatorun əvvəl Klass XL paketindən danışıq intervalı 10 saniyə idi, daha sonra 30 saniyə və indi isə 60 saniyə eləyiblər. Qısa və konkret danışan adamlarıq. Sərf eləsin deyə, Bakcellə keçirik. Bunlar da xəbərdarlıq etmədən hesablama intervalını get-gedə qaldırırlar. Operatorla danışıram…
Hər dəfə taksi bolt sifariş edəndə düz ünvana sürmülər!şikayət edəndə deyilər bizə başga məhləni telefonda gorsədilər!mən xəritəni hər dəfə açıram,necə olur ki düz ünvan gorsədmir?!çox narazıyam son zaman bu hadisə baş verir,tədbir görün bu barədə