Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Biz bu Azəronline şirkətinin firildaqçiliqindan bezmişik artiq 1 ayliq 25m ödəyirsən 1 ay tamam olmamiş 27 ci gündə msj yolayirki axsam saat 12 internet paketiniz bəs deaktiv olacaq balansi artirin Belə şey olar heç 30 gün tamam olmamiş interneti bağlayirlar…
Salam, Haradasa 3 Heftedir Kargolarımı Beyan Etmeye Çalışıram Ve Smart customs”da Tracking İD (İzleme Nomresi)Tapılmadı Deyir Expargo Filalına Gedirem Deyirler Datalar Silinib Bizlik Birşey Yoxdu Biz Sadece Malları Veririk Elaqe Nömrelerine Zeng Edirem Götürmürler Email Atırıq Baxmırlar Ve Her Gün…
Bu gun Boltdan taxi sifarish etmishiy.Taxi gelib Yoldashim iki ushaqla eyleshib mashina.surucuye yari yolda zeng gelib danishib.sonra deyibki benzinim qutardi dushun mashindan yoldashim deyibki col soyuqdu bashqa taxi sifarish edek gelsin dushek.surucu razilashmayib bu soyuqda iki ushaqla yoldashimi dushurub dushuren…
Bu sirkətdən faydalanmagi məsləhət gormurəm Xidmət cox zəif həm texniki həm fiziki hər cəhətdən Xatirladimki məhsulun idənisi nəgd həyata kecirilib Hissə hissə odenislə tətbiq edilsəydi hardasa anlamag mumkun olardi …
SALAM! adım Məhbubədir.Nəsimi metrosundan hərəkət edən 205 nömrəli avtobus haqqında şikayətimi bildirmək istəyirəm.Bu 40 dəqiqə interval şəhər daxili marşrut qrafikində nə dərəcədə doğrudur? Özü də yayın qızmarında.Avtobus dayanacağa 40 dəqiqəyə, dayanacaqdan növbəti dayanacağa 20 dəqiqəyə hərəkət edir.Yaxsi ki növbəti dayanacağı…
Asan xidmətə pasport üçün getmişdim anamla bir yerde.sıra nömrəsi götürdüm.Kagizda bir saat sonra sıramın gələcəyi yazılmışdı ama 3 saatdan çox gozeldik.Iscilere çox xahiş eliyirəm müdür nəzarət eləsin.Aygul Bəşirova adında xanıma fikir verdim təzə nahardan gəlmişdi 5 dəq keçmədi yenə fasilə…
Su sayğacı avtomatik bağlanır bununla bağlı müraciet etmek isdeyirem ancaq 2 gündür ne zenge cavab verilir nede online geri dönüş ala bilmirem. Ne etmeliyem?