Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
KFC, niyə nəm salfeti 10 qəpiyə satırsız? Bütün hər yerdə nəm salfet pulsuzdur. Gün ərzində minlərlə manat qazanırsınız, amma nəm salfeti pulla satırsız. Biznes və müştəri məmnuniyyəti haqda təlimlərə qatılsanız pis olmaz…
Salam şikayətim Nizami metrosu yaxınlığında yerləşən Grandmarketdəndir. Şəkillərdən də gördüyünüz kimi soyuducuda saxlanmalı olan sosiska və kolbasalar açıq şəkildə arabanın içində satışa qoyulub. Mağaza müdriyyətinə şikayətimi bildirsəm də gün ərzində heç bir dəyişiklik olmadığı üçün şikayətimi qrupa da yazmalı oldum….
Salam. Mən *2111 şirkətindən bir neçə ildi istifadə edirəm. Bu gün xoşagəlməz hadisəni anında sizinlə bölüşmək istədim. *2111 taksi şirkəti taksi vuraraq, İbiş oteldən – Mehdiabad Araz marketə sifariş verdim. Qiyməti sürücü (6.20 olduğu halda) (7.80) tələb etdi. Aydınlaşdırmaq istəyəndə…
Salam mən taksi zakaz vermişəm məndə kartda qalıb ödəniş etmək də ama karta pulum olmayıb , taksini kartla caqirmisam bilmədən , düşərkən ödənişi nəğd şəkildə ödəmişəm , sonradan bilmişəm ki bəs mənə karta borc kimi yazıb, onu silmək də köməklik…
3 gundur baglamam beyanname gozleyir 165 xidmeti karqo sirketindedir problem deyir. 5 manat konturumu yediler + her sebekeden elaqe yaratmaga calisiram mennen gizlenpac oynuyurlar
Salam şikayetin 162 nömrəli sərnişin avtobusundadir. Xetde cemi 3-4marsrut var bu da ehalinin yollarda qalmasina sebeb olur. Saat 9dan sonra eve catmaq ucun avtobus tapilmir. Xahis edirem buna bir çarə tapasiniz
Qeyd olunan kargo kimi berbad kargo yoxdu, insanlar güvənib link və düzgün məlumarları qeyd edərək sifariş üçün link əlavə edilir ( heç olmasa bizim sayəmizdə qazancları olsun-halbuki özümüz çox gözəl sifariş edə bilərdik, bunların key işçiləri səhv sifariş edir və…