Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
18.08.2022-de Koroglu filialindaki Bravo marketden alış veriş etdim. Aldiqlarimin arasinda şərabın qiymeti ikiqat bahali idi. Men ise onun qiymetini ştrix kodla da yoxlamişdim, altindaki qiymetde de ucuz idi. Kassada ise menden ikiqat qiymetini aldilar. Etirazimi bildirdim, qiymet ferqini qaytarmalarini tebeb…
Salam mən hər şeydən qeydiyyatdan keçmişəm lazım oldqu kimi smart kosmosa malrimin bəyannaməsi düşmür bəyan dede bilemedim üçün xarici anbarda qalıb qaldıq üçün pul əlavə olunur sizdən şikayətim odlu köməklik edəsiniz smart kosmsma bəyan goderesiz
Bu səhifədən telefon sifariş vermişəm, ödənişin dərhal aldılar və dedilər ki 25 günə məhsulunuz çatdırılacaq. Lakin 3 ay keçməsinə baxmayaraq, məhsulu çatdırmayıblar. Hər dəfə əlaqə saxlayanda müxtəlif bəhanələr gətirərək suallardan yayınırlar. Məsləhət görmürəm ki bu səhifədən nəsə alasınız. Bu məlumatı…
Salam. Bu gün qara Mersedes Benz c -class 90CH650 sürücü Fariz Binəqədi mərkəz _den Xırdalan AAAF park məscide sifariş etdim.Ve sifariş qəbul olunub.Surucu geldi ve dedi hara gedilecek ünvan qeyd etdik .aparmadı ve biz dedik eğer size sərf etmədise niye…
Samsung A32 almsam 17 ci gunde xarab oldu gedi servse geldi yene eyni islemir telfon 3 aydr piln odemrem cunki haxlyam iwlemeyen mala niye pul odemeliyem telfon donur sonur yamir
Mən sizin daimi müştərinizəm və hər şey normaldır amma alış veriş etdikdə satıcı tapılmır və ən əsası kassaya yaxınlaşanda adam bravoya girməyinə peşiman olur satıcıların çatışmaması azmışkən kassaya hər zaman kassir də çatışmır
Nərimanov istiqamətindən üzü Dərnəgül körpüsünə qalxanda, Azpetrol yanacaq doldurma məntəqəsinə çatmamış 2-ci yolda, 99-PY-621 nömrəli avtomaşın 09:20 – 09:40 radələrin də sürücü dönən zaman ötmə əməlliyatın düzgün icra etməyib xuliqanlıq edərək maşını üstümə çəkib , pəncərəni açıb nalayiq ifadələr işlədib….
Sürücü təyinat yerinə bir neçə metr sürmək əvəzinə, yolundan dönüb və ətrafa sürərək yolu uzatdı. Mən bunu qeyd edəndə o, iistiqaməti dəyişdi. Beləkiklə mən ikiqat ödəməyə məcbur oldum (ödəniş kartla). Narazılığımı bildirəndə məni təhqir etdi. Ümid edirəm ki, tədbirlər görüləcək.
Televizor almışam defekt çıxıb. servisdə yoxlanıldı problem aşkar edildi və mağazaya televizorun dəyişilməsi haqqında bildiriş göndərildi və televizor dəyişdirildi. Amma yenə də həmin problem baş verdi artıq 2 ci televizorda defekt çıxdı. Firmanın adı TCL
Şikayətim #Bakcell dəndi ( zatən ondan şikayətim olmadığı günüm olmayıb). Məlum, internet paketlərinin qiyməti qalxmağı ilə bağlı çoxsayılı narazılıqlardan sonra məndə digər mobil şəbəkəsinin abonenti oldum. Amma bu “kabus” bununla bitmədi. 2 nömrə işlədirəm. Danışıqlar üçün Bakcelldən, internet üçün isəyeni aldığım digər…