Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu

Ən çox axtrılan mövzular ..

Xidmət keyfiyyəti ilə bağlı şikayət və təşəkkürlər

İyulun 6 yoldaşımın vəziyəti pislesmişdi işə gedərkən yoldan qayıdıb nənəsi gilə getmişdi mən gecə 10 Aradelerinde bolt zakaz verdim Sürücü xanım idi Adi Nilay mənən pul götürmədi hədiyə etdi onan sonra mənim nömrəmi bolt tərəfindən bloka düşdü evimdə körpə uşağım…

*9933 sirketinin bize gonderdiyi taksinin xeberi bele yoxdurki sirket onu musteriye yoneldib. 15 deq gozledikden sonra zeng edirsen verilmis taksi nomresine, taksi deyir men basqa yerdeyem mene ele sifaris gelmeyib. Bu hal sadece 1 defe olmayib, defelerle!. Herkesin vaxti deyerlidi,…

07 İyul 2021
0

sürücü mənə zəng vuraraq onun gəlmək istəmədiyini bildirmiş və mənim sifarişi ləğv etməyimi israrla bildirmişdir. xahiş edirəm bu cür sürücülər barədə ölçü götürəsiz. opel vectra 90-TB-257 SÜRÜCÜNÜN MOBİL NÖMRƏSİ 055 657-55-33

05 İyul 2021
0

izone cox pis xidmət göstərir. Demək olar ki fırıldaqçılıqla məşguldurlar. imternetimin vaxtı bitməmiş zəifləyir demək olar ki işləmir. zəng edirsən duz 7 dəq telefona cavab verirlər. axırdada texniki səbəbdən işləmir ya da yenidən təzələnmə getməkidi və s .niyə hamı insanları…

01 İyul 2021
0

Hormetli mushteri, 08.07.2021 tarixinden BirKart uzre xidmet haqqi illik 15 AZN deyil, ayliq 1 AZN olmaqla tetbiq edilecekdir. Bundan elave ay erzinde minimum 200 AZN nagdsiz alish-verish edin, muvafiq ay uchun xidmet haqqindan azad olun. Ətraflı: https://kapitalbank.az Aldığım bu mesaja…

17 İyun 2021
0

Salam, men Elnare Orucova, artiq bir ildir ki, her ay internet pulunu vaxtı vaxdinda odediyimiz halda ınternetin mütemadi olaraq ikinci ve üçüncü işığı itir, 2 saat gelmir. 155 e muraciet edirik hec kim gelib baxmir ve duzeltmiller ya da gelmiyib-baxmadiqlari…

Salam, Hər vaxtınız xeyir. Sifarişim 20 May tarixindən etibarən Expargo-nun xarici anbar ünvanına təhvil verilib. Bununla bağlı sorğu yaradılıb və bütün məlumatları (xarici anbara təhvil verildiyinə dair) müraciətimdə qeyd etmişəm. Əvəzində isə bağlamanın xarici anbarda olmadığı qeyd edilib sorğum bağlanıb….

04 İyun 2021
1

Salam.Mən sizin daimi müştərinizem.Demək olar 1ile yaxındır, ki Bolt tətbiqini istifadə edirəm. Lakin bundan sonra istifadəni dayandıracam.Sebeb ondan ibarətdir bugün 4 taksi sifariş etmişəm, İlk növbədə taksilərinizdə naviqasiya problemi var, ilk taksi məndən ona olduğum yerə necə gedəcəyimi soruşdu, izah…

Şikayət şikayətcinin müzakirəyə qoşulmaması səbəbi ilə şirkətin lehine sonladırıldı

Salam Mən azeronline artiq 3 il olar qoşulmuşam əvələr yaxşiydi internet surəti. Soradan internetlə çox problem yaşiyiram bir sozlə xidmət keyfiyəti nol dərəcədə interneti zəyif dəfələrcə zəng etmişəm problemi aradan qaldirin ama nə yaziq ki qaldiracayiq deyilir heç bir şey…

Azeronline LTD bu şikayətə 1 cavab yazdı

Salam mən mover.az ilə idman geyimi və kostyum sifariş etmişdim. Kostyum gömrük rüsumuna düşmüşdü və 15.12.2020-ci il tarixində 87.67 AZN rüsumu ödəmişəm. Sonra mallarım Sumqayıt anbarına çatanda gedib götürmək istəyəndə məndən gömrük rüsumunu ödəməyimi istədilər. Bildirdimki rüsumu ödəmişəm şirkətin işciləri…

Ümumi statistika