Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Maraqlı şikayətlər
Salam. Men qeydiyyatdan kecdiyim nomre yanib. Yeni nomre ile evez etmek isteyirem. Ilk once yani yanan nomreme gedir sms. Mene komeklik gosterin
Kapital bankın müştərisiyəm. Daxili kartlar arasında əməliyyatı həyata keçirəndə də faiz tutulur. Edilən texniki xətalata görə müştəri niyə ziyan çəkməlidir?
31.05.2024-cü il tarixdən sanki nömrənin aylq-30 gün açıq qalması ilə bağlı yeni bir şey kəşf ediblər. Fevral 2025-ci ildə ilk dəfə abunə haqqı çıxılıb. Nömrəni alanda abunəçiik barədə bir müqavilə yox idisə bu nə dərəcədə doğrudur? Və özlərinin yazdığı qaydanı…
Nu gun qabartma tozu aldim 50 qəpik oldugu halda 1 paket aldim 5 paket vurublar kassada ve 5 paketin pulunu odemisem menden bu hali defelerce yaşamışam 1 hefte bundan əvvəl şakalat aldim 15 manat vurublar çekde halbuki 7 manata idi…
Bu gün saat 11:17-də Nardan mənə bu mesaj gəlib. “1.99 AZN ayliq xidmet haqqi chixildi. Nomrenize 50 olkedaxili deq ve 1.2 GB internet hediyye olundu”. Mən heç bir xidmətə müraciət etməmişəm. Düşünürəm ki, bu aşkar fırıldaqçılıqdır. Müştəri müraciət etməyib, amma…
Bu bölmə tezliklə əlavə ediləcək, hazırda bu reytinq cədvəlini bu səhifəyə daxil olarub görə bilərsiniz DAXİL OL