Suche
Generic filters
Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu

Şikayət sebebi:

Şikayətci: Aydan Sadıqova

Şikayət olunan:

Baxış sayı: 125

Publihed: May 10, 2021

Modifed: İyul 13, 2021

Comments: 1 Comment

ID: 14132

Klass mebel – Müştəri ilə kobud rəftar!!!

Biz klass mebelden divan götürmüşük və axırıncı ödənişidi maaşlar gecikdiyinə görə ödəniş bir az gecikir bizə klass mebelin problemlər şöbəsindən artıq neçənci dəfədir zəng gəlir çox pis tərzdə kobud şəkildə danışılır dianmadan qışqırırlar mən başa düşmürəm bura bazarxanadi yoxsa satış mağazasıdı dəfələrnən problemlər şöbəsinin müdirini ümumiyyətlə hara şikayət edə bilərəm deyə çox axtarmışam ama heçbir rəsmi yerleri yoxdur ki mən şikayət edim bu nə özbaşınalıqdı heç problemlər şöbəsidə müştəri ilə bele danışar ya da ele olub ki zəng vurur səsini atır başına qışqırır axırda adboy verir əyər mağaza müdiri görürsə mənimlə təcili əlaqə saxlasın!

Express Your Reaction
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry

Bəs sizcə kim haqlıdır ?

0
7+
avataravataravataravataravataravataravatar

Bildirşlərə abunə ol
Bildirş
1 Şərh
Köhnələr
Ən yenilər Aktuallar
Inline Feedbacks
View all comments
Admin
Admin
4 months ago

Şikayət müzakirəyə açıqdır

haqqında digər şikayətlər


Biz klass mebelden divan götürmüşük və axırıncı ödənişidi maaşlar gecikdiyinə görə ödəniş bir az gecikir bizə klass mebelin problemlər şöbəsindən artıq neçənci dəfədir zəng gəlir çox pis tərzdə kobud şəkildə danışılır dianmadan qışqırırlar mən başa düşmürəm bura bazarxanadi yoxsa satış…

0
7+
avataravataravataravataravataravataravatar

05-10-2021
1

Daha çox görmək üçün daxil ol

1

Bəs sizcə kim haqlıdır ?

0
7+
avataravataravataravataravataravataravatar

Şikayət sebebi:

Şikayətci: Aydan Sadıqova

Şikayət olunan:

Baxış sayı:

Yayımlandı: May 10, 2021

Redakte edildi: İyul 13, 2021

Şərhlər: 1 Comment

ID: 14132

Scroll to Top