Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu

Ən çox axtrılan mövzular ..

Bütün təşəkkülər

çatdırılma olundu. Təşəkkür edirəm. Belə çıxır ki, sizin çağrı mərkəzinizdəki operator dünən sizə məlumat verməyib. Mən bugün hayküy salandam sonra sizə məlumat verilib.

Şikayətim Baku Electronics şirkətindədir. Dünən zəng etmişəm və ödənişini tam edib anbarda saxlatdığım kondisionerlərin bugün çatdırılmasını xahiş etmişəm. Qeydə alıblar və sabah çatdırılacağını bildiriblər. Mən də buna əsasən planlarımı qurmuşam. Bu gün zəng etdim çatdırılmanın vaxtını soruşmaq üçün dedilər çatdırılma olmayacaq. Deyir…

06 Dekabr 2019
1

Baş ofisdə problemi operativ həll edib, geri qaytarmaq üçün satış şöbəsinə tapşırıq verdilər və problemsiz qaytarıb məbləği tam geri aldım. Təşəkkürlər.

Müqavilədə yazır ki, hər hansı səbəbdən müştəri narazıdırsa 14 gün ərzində, 300 mb-i keçməmək şərtilə qaytarıla bilər. Qaytarılma yalnız texniki qrup tərəfindən tərtib olunan akt ilə mümkündür. 30 mbs-ə qədər sürət vəd edirdi, mən də gözləyirdim heç olmasa 10 olsun….

23 Dekabr 2019
0

Hörmətli Zira Olives Zeytun Zavodu, şikayətimə ciddi yanaşmağınız çox təqdirə layiqdir. Bu gün ərzində nümayəndələriniz mənimlə əlaqə də yaradaraq üzrxahlıq edildi və mağazalardan bütün məhsulların yığılmağa başlandığı bildirildi. Həmçinin qeyd edim ki, mən də təbii və qatqısız və xüsusilə də yerli istehsal məhsullarına önəm verdiyim üçün sizin məhsulu seçmişdim. Eləcə də şərhlərdən gördüyümə əsasən məhsullarınızdan razı qalan müştərilər də var. Lakin ümid edirəm ki, bir daha belə hallarla mən və eləcədə digər müştərilər qarşılaşmaz və xoşagəlməz hallar, narazılıqlar yaranmaz. Çalışaq ki, istehsalda, qablaşdırmada olan xətanın qarşısı məhsul bazarda satışa çıxmamış, əsas məsələ insan sağlamlığı ziyan görməmiş alınar. Təşəkkürlər sizə də ki, bütün təklif və iradlarımı ciddi şəkildə dinlədiyiniz və nəzərə aldığınız üçün. Məhsulunuzdan bir daha istifadə edəcəm. Müsbət fikirlərimi sizinlə bölüşmək ümidilə 🙂

25 Dekabr 2019
0

Ümumi statistika