Salam dəyərli Bravosupermarket ailəsi,Mən ailəmlə 04.06.2020 Tarixində gecə 23:30 radələrində Koroğlu metrosu yaxınlığındakı marketə yaxımlaşmışam. 90 dəqiqəyə yaxın alış-veriş etdikdən sonra kassaya yaxınlaşmaq üçün sırada durduqda pos-terminalların durduğu bildirildi və müştərilərdən nağd ödəmə etmələri xahiş edildi
Azərbaycan Respublikası Prezidentinin göstərişinə əsasən mən bütün əmliyyatlarımı nağdsız edirəm və üzərimdə nağd pul saxlamıram.
Uzum müddət gözləsəm də sistem düzəlmədi və mən bu çətin pandemiya dövründə gecə saatlarında ailəm yanımda olduğu halda çətin vəziyyətə düşdüm.
Məcbur qalaraq məhsulun bir hissəsini geri qaytardım, Visa kredit kartımdan komissiya hesablanmaqla ATM-dən nağd pul çəkdim
Nəticədə 1) Əsəb və Stress yaşadım 2) Gözlədim 3) 20AZN komissiya ödədim nağd çıxarış üçün
4) Nağd ödəniş etdiyim üçün ƏDV-nin 18 dyil 15 faizini geri ala biləcəm (3% itirdim) 5)UMİCO bonus kartıma heç bir vəsait daxil olmadı.
Müştəri xidmətləri və Market müdirinə iradımı bildirdikdə heç bir təsəlli və yardımçı olmadılar.Yaşadığım təcrübə müştəri narahatçılığı yaradır və artıq Bravo marketə olan inamım sarsılmışdır.
Bu kimi hallar çətin pandemya dövründə biz müştəriləri daha da narahat edir və maliyyə çətinlikləri yaradır. Müştəri məmnuniyyəti nöqteyi nəzərindən qarşılaşdığım hal qəbul edilməzdir. Sosial şəbəkələrdə bu mövzunu qabartamzdan və daha yuxarı instansiyalara müraciət etməzdən öncə sizə müraciət etmək qərarına gəldim.
Zəhmət olmasa Sizdən şikayətimə baxılmasında, mənə dəymiş zərərin ödənməsində mənə yardımçı olmanızı önəmlə xahiş edirəm.
Xahiş edirəm bu barədə işin gedişatı ilə əlaqədar olaraq məni məlumatlandırasınız