Suche
Generic filters
Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu

Şikayət sebebi:

Şikayətci: Elşən Həsənov

Şikayət olunan:

Baxış sayı: 125

Publihed: İyun 5, 2020

Modifed: İyul 13, 2021

Comments: 1 Comment

ID: 5345

Bravo Markett – artıq Bravo marketə olan inamım sarsılmışdır.

Salam dəyərli Bravosupermarket ailəsi,

Mən ailəmlə 04.06.2020 Tarixində gecə 23:30 radələrində Koroğlu metrosu yaxınlığındakı marketə yaxımlaşmışam. 90 dəqiqəyə yaxın alış-veriş etdikdən sonra kassaya yaxınlaşmaq üçün sırada durduqda pos-terminalların durduğu bildirildi və müştərilərdən nağd ödəmə etmələri xahiş edildi
Azərbaycan Respublikası Prezidentinin göstərişinə əsasən mən bütün əmliyyatlarımı nağdsız edirəm və üzərimdə nağd pul saxlamıram.
Uzum müddət gözləsəm də sistem düzəlmədi və mən bu çətin pandemiya dövründə gecə saatlarında ailəm yanımda olduğu halda çətin vəziyyətə düşdüm.
Məcbur qalaraq məhsulun bir hissəsini geri qaytardım, Visa kredit kartımdan komissiya hesablanmaqla ATM-dən nağd pul çəkdim
Nəticədə 1) Əsəb və Stress yaşadım 2) Gözlədim 3) 20AZN komissiya ödədim nağd çıxarış üçün
4) Nağd ödəniş etdiyim üçün ƏDV-nin 18 dyil 15 faizini geri ala biləcəm (3% itirdim) 5)UMİCO bonus kartıma heç bir vəsait daxil olmadı.
Müştəri xidmətləri və Market müdirinə iradımı bildirdikdə heç bir təsəlli və yardımçı olmadılar.

Yaşadığım təcrübə müştəri narahatçılığı yaradır və artıq Bravo marketə olan inamım sarsılmışdır.
Bu kimi hallar çətin pandemya dövründə biz müştəriləri daha da narahat edir və maliyyə çətinlikləri yaradır. Müştəri məmnuniyyəti nöqteyi nəzərindən qarşılaşdığım hal qəbul edilməzdir. Sosial şəbəkələrdə bu mövzunu qabartamzdan və daha yuxarı instansiyalara müraciət etməzdən öncə sizə müraciət etmək qərarına gəldim.
Zəhmət olmasa Sizdən şikayətimə baxılmasında, mənə dəymiş zərərin ödənməsində mənə yardımçı olmanızı önəmlə xahiş edirəm.
Xahiş edirəm bu barədə işin gedişatı ilə əlaqədar olaraq məni məlumatlandırasınız

Express Your Reaction
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry

Bəs sizcə kim haqlıdır ?

1+
0
avatar

Bildirşlərə abunə ol
Bildirş
1 Şərh
Köhnələr
Ən yenilər Aktuallar
Inline Feedbacks
View all comments
Admin
Admin
1 year ago

Şikayət firma və şikayətçi arasında müzakirəyə açıqdır

haqqında digər şikayətlər


Salam, bu gün oğlum dostu ilə zooparkın yanında olan bravo marketdə olduğu zaman uşaqlar 2 konfet götürüblər. Mühafizə 2 konfet əvəzinə 8 konfet qutuya qoyub uşaqlardan 1 manat və neçə qəpik cərimə alıblar. Mühafizə onları ofisə çağırıb, ikisinin şəkillərini çəkib…

0
5+
avataravataravataravataravatar


10 dekabr saat 16:41 de verilen sifarişim, yazılan saat aralığında gelmedi. 3 saat keçti. Saat 19:41 de tekrar elaqe saxladım ve mene sifarişimin bugün değil, sabah yeni 11 dekabr saat 10:30-a qeder geleceyini dediler. Yeni men onları yığıb soruşana qeder…

0
0


Təşəkkür edirwmrsfsrfsrs

Bravo-da alış veriş edəndə diqqətli olun, qiymət və aldığınız malları yoxlayın. Bu gün yaranmış ajiotajda toyuq budu toyuq filesi kimi çəkiblər. Təbii ki, daha çox pul ödədik. Təssüf ki, bu dəfə evdə gördük, belə həmişə yoxlayırıq.

0
0

11-03-2019
0


Axsam Bravo marketden alinib.Nece deyerler başa vursan baş yarilar,daşa vursan daş. Istifade muddetide sentyabrin 24u bitib.

0
0

11-03-2019
0

Daha çox görmək üçün daxil ol

1

Bəs sizcə kim haqlıdır ?

1+
0
avatar

Şikayət sebebi:

Şikayətci: Elşən Həsənov

Şikayət olunan:

Baxış sayı:

Yayımlandı: İyun 5, 2020

Redakte edildi: İyul 13, 2021

Şərhlər: 1 Comment

ID: 5345

Scroll to Top