Suche
Generic filters
Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu

Şikayət sebebi:

Şikayətci: Elşən Həsənov

Şikayət olunan:

Baxış sayı: 125

Publihed: İyun 5, 2020

Modifed: Aprel 30, 2021

Comments: 1 Comment

ID: 5345

Bravo Markett – artıq Bravo marketə olan inamım sarsılmışdır.

Salam dəyərli Bravosupermarket ailəsi,

Mən ailəmlə 04.06.2020 Tarixində gecə 23:30 radələrində Koroğlu metrosu yaxınlığındakı marketə yaxımlaşmışam. 90 dəqiqəyə yaxın alış-veriş etdikdən sonra kassaya yaxınlaşmaq üçün sırada durduqda pos-terminalların durduğu bildirildi və müştərilərdən nağd ödəmə etmələri xahiş edildi
Azərbaycan Respublikası Prezidentinin göstərişinə əsasən mən bütün əmliyyatlarımı nağdsız edirəm və üzərimdə nağd pul saxlamıram.
Uzum müddət gözləsəm də sistem düzəlmədi və mən bu çətin pandemiya dövründə gecə saatlarında ailəm yanımda olduğu halda çətin vəziyyətə düşdüm.
Məcbur qalaraq məhsulun bir hissəsini geri qaytardım, Visa kredit kartımdan komissiya hesablanmaqla ATM-dən nağd pul çəkdim
Nəticədə 1) Əsəb və Stress yaşadım 2) Gözlədim 3) 20AZN komissiya ödədim nağd çıxarış üçün
4) Nağd ödəniş etdiyim üçün ƏDV-nin 18 dyil 15 faizini geri ala biləcəm (3% itirdim) 5)UMİCO bonus kartıma heç bir vəsait daxil olmadı.
Müştəri xidmətləri və Market müdirinə iradımı bildirdikdə heç bir təsəlli və yardımçı olmadılar.

Yaşadığım təcrübə müştəri narahatçılığı yaradır və artıq Bravo marketə olan inamım sarsılmışdır.
Bu kimi hallar çətin pandemya dövründə biz müştəriləri daha da narahat edir və maliyyə çətinlikləri yaradır. Müştəri məmnuniyyəti nöqteyi nəzərindən qarşılaşdığım hal qəbul edilməzdir. Sosial şəbəkələrdə bu mövzunu qabartamzdan və daha yuxarı instansiyalara müraciət etməzdən öncə sizə müraciət etmək qərarına gəldim.
Zəhmət olmasa Sizdən şikayətimə baxılmasında, mənə dəymiş zərərin ödənməsində mənə yardımçı olmanızı önəmlə xahiş edirəm.
Xahiş edirəm bu barədə işin gedişatı ilə əlaqədar olaraq məni məlumatlandırasınız

Bildirşlərə abunə ol
Bildirş
1 Şərh
Köhnələr
Ən yenilər Aktuallar
Inline Feedbacks
View all comments
Admin
Admin
11 months ago

Şikayət firma və şikayətçi arasında müzakirəyə açıqdır

haqqında digər şikayətlər


Salam.Mart ayinin 18 i sizden soyuducu aldim.Saticinin dediyi sozlere gore,men servis pulu,catdirilma,menzile daxil edib tehvil verilmesi ucun odeniwin olmadigini,hamisi soyuducunun qiymetine daxil edildiyini dedi.Metbex qapsniin eni 0.65 dir bizde.Bugun zeng vurub mehsulun ne vaxti geleceyini ,ve qapinin 0.65 oldugunu bir…

0
4+
İlkinavatarAdminavatar

03-21-2021
1


Salam. Dünən gecə Əhmədlidəki Bravodan aldığımız kolbasanın vəziyyəti. Qoxudan yanında dayanmaq olmurdu. Mən hətta diqqətsizlikdən bunun “Halal Nemət 1000 Bərəkət” məhsulu olduğunu düşünürdüm sonra evdə baxdım ki ümumiyyətlə adını eşitmədiyim bir şirkətin məhsuludur. Adətən aldığım məhsulların son istifadə tarixini yoxlayıram…

0
0

08-04-2019
0


20 yanvar m-sunun yanındakı Bravo supermarketində bugün axsam olmuşam. Çıxanda məni saxladılar, və məcbur etdilər ki,mən ona öz çantamı gostərim.Özümdə 2 çantam var idi, onlardan birində mən hədiyyə aparmaşdım, və səliqəli qutuda yığmışam, istəmirdim açarsız şkafa qoymaq, çünki bildiyiniz kimi…

0
2+
avataravatar


Salam men sikayet etmeyi sevmirem lakin bravodan ilk defe mamma firmasinin tortunu saticinin terifi ile aldim kremin dadi cox pis idi,icine fikir verende kiflendiyini gordum tortun kiflendiyini birinci defe gorurdum?

0
0

01-04-2020
0

Daha çox görmək üçün daxil ol

1

Bəs sizcə kim haqlıdır ?

1+
0
avatar

Şikayət sebebi:

Şikayətci: Elşən Həsənov

Şikayət olunan:

Baxış sayı:

Yayımlandı: İyun 5, 2020

Redakte edildi: Aprel 30, 2021

Şərhlər: 1 Comment

ID: 5345

Scroll to Top