Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu

Şikayətci:Elşən Həsənov

Şikayət sebebi:

X0xhPrRbpDQ4DiePvviQuDQnl61tU72wTtfRpUgs.svg

Azərbaycan Respublikası İqtisadiyyat və Sənaye Nazirliyi yanında Antiinhisar Siyasəti və İstehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi Dövlət XidmətiHüquqlarımızı tələb edək

ÜNVAN
Bakı şəhəri, Səbail rayonu,
Üzeyir Hacıbəyov küçəsi, 84 Hökumət Evi, 7-ci qapı

TELEFON
(+99412) 5997600
(+99412) 5997682/83

FAKS
(+99412) 4972408

E_MAIL
[email protected]

VEB-SAYT
https://www.competition.gov.az

INDEKS
AZ1000

Bravo Markett – artıq Bravo marketə olan inamım sarsılmışdır.

Salam dəyərli Bravosupermarket ailəsi,Mən ailəmlə 04.06.2020 Tarixində gecə 23:30 radələrində Koroğlu metrosu yaxınlığındakı marketə yaxımlaşmışam. 90 dəqiqəyə yaxın alış-veriş etdikdən sonra kassaya yaxınlaşmaq üçün sırada durduqda pos-terminalların durduğu bildirildi və müştərilərdən nağd ödəmə etmələri xahiş edildi Azərbaycan Respublikası Prezidentinin göstərişinə əsasən mən bütün əmliyyatlarımı nağdsız edirəm və üzərimdə nağd pul saxlamıram. Uzum müddət gözləsəm də sistem düzəlmədi və mən bu çətin pandemiya dövründə gecə saatlarında ailəm yanımda olduğu halda çətin vəziyyətə düşdüm. Məcbur qalaraq məhsulun bir hissəsini geri qaytardım, Visa kredit kartımdan komissiya hesablanmaqla ATM-dən nağd pul çəkdim Nəticədə 1) Əsəb və Stress yaşadım 2) Gözlədim 3) 20AZN komissiya ödədim nağd çıxarış üçün 4) Nağd ödəniş etdiyim üçün ƏDV-nin 18 dyil 15 faizini geri ala biləcəm (3% itirdim) 5)UMİCO bonus kartıma heç bir vəsait daxil olmadı. Müştəri xidmətləri və Market müdirinə iradımı bildirdikdə heç bir təsəlli və yardımçı olmadılar.Yaşadığım təcrübə müştəri narahatçılığı yaradır və artıq Bravo marketə olan inamım sarsılmışdır. Bu kimi hallar çətin pandemya dövründə biz müştəriləri daha da narahat edir və maliyyə çətinlikləri yaradır. Müştəri məmnuniyyəti nöqteyi nəzərindən qarşılaşdığım hal qəbul edilməzdir. Sosial şəbəkələrdə bu mövzunu qabartamzdan və daha yuxarı instansiyalara müraciət etməzdən öncə sizə müraciət etmək qərarına gəldim. Zəhmət olmasa Sizdən şikayətimə baxılmasında, mənə dəymiş zərərin ödənməsində mənə yardımçı olmanızı önəmlə xahiş edirəm. Xahiş edirəm bu barədə işin gedişatı ilə əlaqədar olaraq məni məlumatlandırasınız

DİQQƏT DİQQƏT !!!!

Qumar, mərc, kazi̇no saytı və ya qumar mobi̇l programlari və ya buna bənzər whatsapp , teleqram qrup və ya kanallardan uzaq olun !!! Əziz Azərbaycan xalqı bu işlərdən sizə nəzərən daha çox məlumatı olan biri olaraq deyirəm. Bütüm lotoreyya, qumar və kazino oyunların tək məqsədi SIZIN PULUNUZU ALMAQDIR , SIZƏ PUL QAZANDIRMAQ YOX. İnanilmaz miqdarda ferqli ferqi internet ortamlarından şikayətlər alırıq və bunların hamisini yayımlamaq imkanımız olmur. Bu cür saytlara bank kartinizi məlumatlarını yazmayın. Whatsapp, Teleqram ve ya diger sosyal sebeke quruplarinda 10 manat verin 100 manat olaraq size qaytaraq deyenlere inanmayin. Bu qeder cahil aldanmaqa meyilli olmayin !!! Yaxin dostlarini və etrafinizdaki insanlari bu kimi şeylerdən çəkindirin. 

Express Your Reaction
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry

Bəs sizcə kim haqlıdır ?

Bildirşlərə abunə ol
Bildirş
0 Şərh
Inline Feedbacks
View all comments

haqqında digər şikayətlər

Больше 5 пачек сигарет не отпускают. Еогда спросил у кассиров, сказали что такая установка от руководства. Обратился на горячую линию Браво. Перезвонили и эту информацию не не подтвердили. Снова пошёл в Браво. И снова, на этот раз управляющий магазина сказал,…

14 Yanvar 2024
0

Bravo Yevlax filialı bərbad gündədir. Son istifadə müddəti bitmiş saysız hesabsız məhsul, yetərsiz işçi, məhsullarını üzərində əlaqəsiz qiymət etiketləri və daha nələr. Kassada 1 nəfər durub, həm satışa baxır həm tarixi keçmiş məhsulları dəyişir, həm kiloqramla olan məhsulların çəkimi ilə…

12 Noyabr 2023
0

Artıq ikinci defedi çipsləri endirimdə gorüb alıram və onlar vaxtı bitmiş çıxır.

15 Oktyabr 2023
0

Salam, Bravo hipermarketde kassa sayi cox oldugu halda aciq deyil ve bu sebeden sirada gozlemeli oluruq. Tebiki eger is fasilesinde gelmisemde ise de gecikmis oluram bele olan halda. Abed fasilesini kassa sirasinda kecirmeli oluram. Xahis edirem nezaret olunsun. En azindan…

08 Sentyabr 2023
0

Daha çox görmək üçün daxil ol

Bəs sizcə kim haqlıdır ?

Şikayət sebebi:

Şikayətci:Elşən Həsənov

Şikayət olunan:

Yayımlandı:İyun 5, 2020

Redakte edildi:İyul 13, 2021