Salam,Aliexpressdən sifariş verdiyim bağlama Çatdırılıb mesajı gəldikdən sonra Azerpoçtun əsas(Sahil,AZ1000) fialina bağlamamı götürmək üçün getdikdə adıma bağlama gəlmədiyini dedilər.Daha sonra bağlamanın Ems kodunu yazdıqda bağlamanın artıq başka(tanımadığım bir şəxs)bir şəxsə təhvil verildiyi yazılmışdı,bununla bağlı əməkdaşa müraciət etdim ve bu haqda məlumat toplayıb mənə bildirəcəyini söylədi.və daha sonra geri dönüş edib əslində mənim adımda olan izləmə kodunun mənə aid olmadığını təhvil verilən şəxsə aid olduğunu və bununla bağlı aliexpresse müraciət edib düzgün kodu almağımı bildirdilər.Mən də Aliexpresse müraciət etdim və izləmə kodunun doğru olduğunu və formu göndərdilər,yəni hər şey mənim adımdadı hər şey düzgündü amma bağlama baska bir şəxsə təhvil verilib amma mən bunu azərpoçta sübut edə bilmirəm,bir sözlə öz səhvlərini aliexpressin üstünə atırlar.Bununla bağlı hara şikayət edə bilərəm bu məsələni necə həll edə bilərəmm?