Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu

Şikayətci:Zaur Kərimli

Şikayət sebebi:

X0xhPrRbpDQ4DiePvviQuDQnl61tU72wTtfRpUgs.svg

Azərbaycan Respublikası İqtisadiyyat və Sənaye Nazirliyi yanında Antiinhisar Siyasəti və İstehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi Dövlət XidmətiHüquqlarımızı tələb edək

ÜNVAN
Bakı şəhəri, Səbail rayonu,
Üzeyir Hacıbəyov küçəsi, 84 Hökumət Evi, 7-ci qapı

TELEFON
(+99412) 5997600
(+99412) 5997682/83

FAKS
(+99412) 4972408

E_MAIL
[email protected]

VEB-SAYT
https://www.competition.gov.az

INDEKS
AZ1000

Expargo – Bərbad! Bir deyil, iki deyil. Hansını sadalayım?

Obyektiv olmaq lazımdırsa, bəli, Expargo tarif baxımından və filalların çoxluğu baxımından çox yaxşıdır. Bu həm qənaət və vaxt baxımından çox sərf edir. Gəl ki, xidmətinə 0 bal vermək belə ona çoxdur. Əvvala çağrı mərkəzinə düşmək olmur. Azı 35 dəqiqə telefonda gözləməlisin. Bu isrət səhər tezdən, istər nahar fasiləsi və istərsə də, ümumi iş vaxtının bitməsinə 40-50 dəqiqə qalmış zəng edəndə də eynidir. Gözləyəndə də növbədə neçənci adam olduğunuzu bilmirsiniz. Adam bilsə ki, 15-ci adamdır. Bəlkə də heç gözləməz. Deyirlər ki, müştəri çoxğluğu ilə əlaqdardır. Halbu ki, deyrirlər ki, işçi heyətini 3 dəfə artırmışıq. Necə artıblarsa, İstanbul anbarı operativ şəkildə məshulu göndərir. Amma Bakıda gömrükdən keçəndən sonra 21 gün çeşidləmədə qalır. Aliexpress Expargo-nun yanında yalandır. Dekabr ayının 29-dan Bakıda olan məhsul bu gün yanvar ayının 19-u hələ də çeşidləmədədir. Bərbad. Filala yaxınlaşırsan, şikayət etmək üçün məsul bir şəxsin nömrəsini verə bilmirlər. Ehtiyat edirlər. Təklif edirsən ki, mən nömrəmi verim ki, əlaqə saxlasınlar. Buna da razı olmurlar. Müraciətlər bölməsindən sorğu yönləndirirsən. Hamısına şablon cavabı yapışıdırlar. Deyirsən ki, işçi heyətinin artılmağının mənim İstanbul anbarındakı itən məhsulma nə aidiyyəti var. Baxır, deyir ki, düz deyirsiniz. Səhv olub. Amma səhvi düzəltmirlər. İnsanlar yaxınlığına və tarifinə görə bu şirkəti seçir. Amma buna dəymir. Sifariş linkini gec qəbul edirlər. Çox vaxt 24 saatdan gec olur ki, bu da bəzən məhsulun qiymətinin dəyişməsi nəticəsində almaq mümkün olmur. Operatorların heç də hamısı savadlı deyil. Bir də görürsən, səni heç dinləmir, sözünü kəsir, öz bildiyini danışır. Sanki rollar dəyişir. Operator olur müştəri və dayandırmaq olmur, sən olursan opertor və susub dinləyirsən ki, görüm bu nə vaxt tutduğunu buraxacaq. Artıq başqa karqo şirkəti ilə işləyirəm. Məhsullarımı bir həfət ərzinəd çatdırırlar. Expargo-dakı dekabr ayından qalan iki məhsulumu da alıb onların saytlardakı ünvanı, tətbiqlərini, brauzerdəki tarixçəni elə siləcəyəm ki, mənim üçün onların izi-tozu da qalmayacaq. Şikayətimvar saytında sağ küncdəki karqo şirkətləri ilə əlaqdar şikayətlərə baxmaq kifayət edir. 1-ci yer Mover 2-ci yer Expargo və s. ExparGo-dakı problem fərdi deyil. Yəni deyək ki, sırf mənə qarşı belədir. Ümumidir. Fikir versəniz hamı eyni nöqsanları qeyd edir. Bu da xidmətin bariz göstəricisidir. Əsəbilərinizi qorumaq istəyirsinizsə və sizin üçün vaxt amili önəmlidirsə, dəqiq deyə bilərəm ki, bu karqo sizə yaramır.Bazarda artıq bir çox karqo şirkətləri yaranıb ki, daha aşağı tariflərlə işləyir. Üstəgəl WhatsAPP nömrəsi, saytda çat, e-poçt və telefon nömrələri vasitəsi ilə əlaqə saxlamaq mümkündür və dərhal da cavab verirlər. Məsələn, Jetkargo, Azex, Karoglfy, Jetex və s.

DİQQƏT DİQQƏT !!!!

Qumar, mərc, kazi̇no saytı və ya qumar mobi̇l programlari və ya buna bənzər whatsapp , teleqram qrup və ya kanallardan uzaq olun !!! Əziz Azərbaycan xalqı bu işlərdən sizə nəzərən daha çox məlumatı olan biri olaraq deyirəm. Bütüm lotoreyya, qumar və kazino oyunların tək məqsədi SIZIN PULUNUZU ALMAQDIR , SIZƏ PUL QAZANDIRMAQ YOX. İnanilmaz miqdarda ferqli ferqi internet ortamlarından şikayətlər alırıq və bunların hamisini yayımlamaq imkanımız olmur. Bu cür saytlara bank kartinizi məlumatlarını yazmayın. Whatsapp, Teleqram ve ya diger sosyal sebeke quruplarinda 10 manat verin 100 manat olaraq size qaytaraq deyenlere inanmayin. Bu qeder cahil aldanmaqa meyilli olmayin !!! Yaxin dostlarini və etrafinizdaki insanlari bu kimi şeylerdən çəkindirin. 

Express Your Reaction
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry

Bəs sizcə kim haqlıdır ?

Bildirşlərə abunə ol
Bildirş
0 Şərh
Inline Feedbacks
View all comments

haqqında digər şikayətlər

Şirkətinizin çağrı mərkəzi son dərəcə yarıtmaz fəaliyyət göstərir.2 gündə 5 dəfə zəng etmişəm,yazılı müraciət yazmışam,cavab verən yoxdur,problemimi heç kim həll etmək istəmir.İşləyə bilmirsizsə,bağlayın,gedin başqa işlə məşğul olun,müştərilər incitməyin.Baxın digər kargo şirkətlərinə,görün necə işləyir,öyrənin.Sizinlə işləməyə,adam peşman olur. Belə getsə bütün müştərilərinizi…

Toğrul

10 İyun 2022
0

17may günü sifarişim Türkiyə təhvil məntəqəsinə çatdı lakin hələdə xarici anbara daxil olmayıb. Bu qədər gecikmə olmaz. Əlaqə saxlamağıma baxmayaraq şirkət mənə cavab belə yazmaq zəhməti etməyib

22 May 2022
0

Siz siz olun səhv edib EXPARGO ilə xaricdən mal zakaz verməyin,bizim elədiyimiz səhvə düşməyin. Trendyoldan Expargo ilə mal zakaz etdim,etmez olaydım zeng edirik dəfələrkə deyirlər xarici anbarda itib tapılmır,sorğu yaradın 1aya cavab verəcəyik.3həftədii gözləyirik gərək 1ay da gözləyək ki görək…

21 Aprel 2022
0

Daha çox görmək üçün daxil ol

Bəs sizcə kim haqlıdır ?

Şikayət sebebi:

Şikayətci:Zaur Kərimli

Şikayət olunan:

Yayımlandı:Yanvar 19, 2022

Redakte edildi:Yanvar 30, 2022