Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
142 nömrəli avtobus bakubus olsun
Expargo şirkəti mən temudan sifariş etmişəm karqomu unvanim catdirilma etməyib mənə unvan gönderib sizin Karqo bu unvandadi gedin sifarişiniz göturun deyil və mənə bildiriblər ki kuruyərimz yox bucurə ədalətsizlik ola bilməz buna dələ duzluq deyilər temoda mənim unvanim oldug halda…
Çağırışa əğtaçsiz gəlirlər və təmirə başlamirlar.Xətta zədəg oldu təmiri deyib ki 3-4 gün sonra duzəldəcəyik
15 dk bekledim sonra surucu siparisi iptal etti neden iptal diye sormak icin aradim cok terbiyesiz bir uslup ile bana bagirdi taksiden cok taksi var baskasini siparis ver dedi.
EQ20338294 ve EQ20296314 – bu protokollara baxin. Yazılan cerimeler esassızdi. Artiq shikayetler edilib ve bu arazide qoyulan dayanma/ durmani qadagan edilen nishan yigishdirilib. Menim bu verilmeleri de silmeyinizi Xahish edirem.
Salam. Sizin operatorlar müştəriylə necə danışmaq lazım olduğunu bilmirlər.orda oturanda yoxlayın onları içkilidilər yoxsa yuxulu?
Mənim şikayətim başlıqdanda bəlli olduğu kimi bolr sürücüsündəndir. Mən taksi sifariş etmişəm taksi mən qeyd etdiyim ünvana gəlib çatmayıb ama pulsuz gözləmə vaxdın başladır.
Bu gün saat 14 dən saat 22 ye qədər Katv min müştəri xidmətlərinə zəng vurmuşam. Hələ də mənim internetim duzəlməyib
Mən sizin daimi müştərinizəm və hər şey normaldır amma alış veriş etdikdə satıcı tapılmır və ən əsası kassaya yaxınlaşanda adam bravoya girməyinə peşiman olur satıcıların çatışmaması azmışkən kassaya hər zaman kassir də çatışmır