Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Bütün şikayətlər
Salam.Biz avqust ayından etibarən internetə hər ay 25 AZN ödəyirik.Qiymət artımını başa düşdüm,məqsədiniz bəllidi.Qiymət artıb amma sürət və keyfiyyəti əksinə olaraq daha da aşağı düşüb.İkinci biyabırçılıq bizim bu günlə 5 gündü internetimiz kəsilib və qaynar xətti yığıb şikayətimizi deməyimizə baxmayaraq…
Men nagdi odenisi vurmuşum nagdi odenis etmişim 1.63 qepik pulman cixib geçen sefer 5 manat kartımdan cixib balansima geri qayitmasa Daxilisler nazirliyine şikayet edecem
Emhedli anbarına qeyd edilib mehsul gelib deyilirki ya fizuli anbarından gptür ya kuryer kuryer sifariş Verilmir nə əlaqə nömrələriniz işləyir sizlə Necə əlaqə saxlıyağ indi gelen mehsulu necə götürək?.
5.25 azn’lik yola 10 azn ödədim. Öz mənafeyini güdən bərbad, kobud şəxsiyyət idi.
Bringly şirkəti tərəfindən bağlamalarım itirilib.Belə ki, 09.01.2023 tarixindən etibarən smart customsa belə məhsullarla bağlı bəyan etsəm də, bağlama indiyədək Türkiyə anbarında qalıb. Şirkətlə əlaqə saxlamaq mümkün deyil.Heç bir telefon nömrələri aktiv deyil. Vatsapla da yazdıqda şablon cavablar alıram. Kimsə bu…
Ne alırsan işləmir zəmanət verir amma xidmət göstərmirlər. Ne alırsan işləmir zəmanət verir amma xidmət göstərmirlər yayda kondinsoner alırsan işləmir servisə müraciət edirsən gəlmirlər çox pis heç heç nə almasın. Məsulları xarab servisi günlərlə gözləyirsən gəlmir keyfiyyətsiz mallar satılır ….
Sumqayıt şəhəri 9-cu mikrayon 71 -ci binanin zirzəmisinə çirkab sular yiğılıb.İfunət iyindən nəfəs almaq mümkün deyil.Xahiş edirəm adiyyəti qrumları yönəldəsiniz.
kartimdan 2 defe pul cixildigi halda surucu bizden gedis haqqini yeniden teleb etdi. bu ki xuliqanliqdir.
Yığıram növbədə gözlüyürem. Növbem catinca operatırnan danışanda konturun qutarir xeyr ola növnede gözləyəndə kontur çıxır çox pulgirdiler.