Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu
Ən çox axtrılan mövzular ..
Maraqlı şikayətlər
Şifariş etdiyim mehsulun çatdırılmaması ve müracietime baxılmır. Limak şirketi ile elaqe saxlamaq üçün hem instagram platformasına hem 9595 nömresine müraciet etdim lakin hec bir netice elde etmedim. Xaiş edirem şikayetime tezlikle baxılsın. (+994 50 660 57 17) elaqe saxlanılsın
Salam dayanma durma olan yerdə BNA cərimə yazir bu ne derece düzgündür burda park işarəsi var
Salam – Men 1 aydir gozleyirem ki gelib evimde TV kanallari duzeldecekler – 1 ay bunnan once 2 defe zeng elemisdim ki gelib TV kanallari qoșsunlar – amma xeber hec cixmadi – bu dolamaq demekdir. Bine gesebesi , Mehriban qonsular…
Asan cidmetin c blokunun rehberi hele heqiqi xidmetderi sozu ile muddetli heqiqi herbi xitmetdedir sozunu sece bilmir menim xidmetde olan esger oldugumu qeyd ederek 2 saat vaxdimi aldiqdan sora herwey aydinlawir
İnternet sürəti hədsiz dərəcədə zəifdir. Bu nə deməkdir!? Aylıq vaxtı-vaxtında ödənişlər olunur. Ödənişi iki gün bundan qabaq etmişik İnternetin sürəti 0dan da aşağıdır. Xahiş olunur işinizə düzgün yanaşın. Bakı ərazisində normal internet varken rayonlarda yoxdur. Bir gün gecikmə olan kimi…
Bu bölmə tezliklə əlavə ediləcək, hazırda bu reytinq cədvəlini bu səhifəyə daxil olarub görə bilərsiniz DAXİL OL