Daha yaxşı xidmət üçün bir olaq !!!
müştəri məmnuniyəti sosial forumu

Şikayətci:Kamran Yaqubzadə

Şikayət sebebi:

X0xhPrRbpDQ4DiePvviQuDQnl61tU72wTtfRpUgs.svg

Azərbaycan Respublikası İqtisadiyyat və Sənaye Nazirliyi yanında Antiinhisar Siyasəti və İstehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi Dövlət XidmətiHüquqlarımızı tələb edək

ÜNVAN
Bakı şəhəri, Səbail rayonu,
Üzeyir Hacıbəyov küçəsi, 84 Hökumət Evi, 7-ci qapı

TELEFON
(+99412) 5997600
(+99412) 5997682/83

FAKS
(+99412) 4972408

E_MAIL
[email protected]

VEB-SAYT
https://www.competition.gov.az

INDEKS
AZ1000

Kontak Home – bir daha müştərisi olmayacağam

Salam.1 19.05.22 tarixində Kontak Home 20 yanvar mağazasından 100+ azn dəyərində qulaqlıq almışam.Məhsula evdə yoxlanış zamanı birinin çalışmadığını gördüm.İşimlə əlaqədar yalnız bu gün 24.05.2022 tarixində mağazaya yaxınlaşıb dəyişilməsi üçün müraciət etdim.Məhsulun bir ədədinin çalışmadığı mağazada da təsdiqini tapdı.Məhsulu hədiyyə etdiyimdən həmən gün dəyişməli idim,lakin mənə məhsulu servisə aparmağımı və nasazlığın istehsalçı xətası olduğunun təsdiqinin lazım olduğunu bildirdilər,rəy isə 14 gün ərzində verilir.İstehsalçı xətasından qaynaqlanan yararsız məhsulun satışın7 erməkdən ziyadə mən müştəri olaraq yararsız məhsulu servisə aparmalıyam özüm və rəy gözləməliyəm.Xidmət səviyyəsinin çox aşağı olması və bir qulaqlıq üçün 14 günə rəy verilməsi və bu rəyin mağaza daxilində verilməməsi,müştərinin əlavə əziyyətlə servisə aparması və istehsalçının uyğun olmayan məhsulu mənə satılmasına dair təsdiqin gözləməyim həqiqətən heç xoş deyil.Məhsulu mağaza müdirinə təhvil verərək,iadə etmək istədiyimi bildirdim və bir daha müştərisi olmayacağımı,eyni zamanda əhatəmə belə bir hal yaşadığımı bildirərək onların da aldanılmamasını bildirəcəyəm.

DİQQƏT DİQQƏT !!!!

Qumar, mərc, kazi̇no saytı və ya qumar mobi̇l programlari və ya buna bənzər whatsapp , teleqram qrup və ya kanallardan uzaq olun !!! Əziz Azərbaycan xalqı bu işlərdən sizə nəzərən daha çox məlumatı olan biri olaraq deyirəm. Bütüm lotoreyya, qumar və kazino oyunların tək məqsədi SIZIN PULUNUZU ALMAQDIR , SIZƏ PUL QAZANDIRMAQ YOX. İnanilmaz miqdarda ferqli ferqi internet ortamlarından şikayətlər alırıq və bunların hamisini yayımlamaq imkanımız olmur. Bu cür saytlara bank kartinizi məlumatlarını yazmayın. Whatsapp, Teleqram ve ya diger sosyal sebeke quruplarinda 10 manat verin 100 manat olaraq size qaytaraq deyenlere inanmayin. Bu qeder cahil aldanmaqa meyilli olmayin !!! Yaxin dostlarini və etrafinizdaki insanlari bu kimi şeylerdən çəkindirin. 

Express Your Reaction
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry

Bəs sizcə kim haqlıdır ?

Bildirşlərə abunə ol
Bildirş
0 Şərh
Inline Feedbacks
View all comments

haqqında digər şikayətlər

Salam 5 ildirki kontakdan musdefisiyem ara vermeden ordan kredit mal göturmusem nagd alısımda cox olub. Bu gunde kredite telefon göturmek isdedim mene deyirki ilkin ödenis etmesen sene dusmur is yerivi deyismisen ödenis etdim. Banklara sorgu verdi problemin yodxdu deye meni…

3 gün əvvəl
0

Salam, 27 yanvar 2023 cü il tarixdə həmin mağazadan bacımın albalı kartı ilə Braun ütüsü almışam,ütü mənə alınıb,bacımın kartı olduğu üçün müştəri o saylır, ütü qarışdırır, o üzdən bu gün həmin mağazada baş satıcı mənimlə kobud davrandı.səbəb malın standartlı sertifikatını…

Onlayn qeydiyyatdan keçdim dediler gedib məhsulu götürün getdim işçilər səviyyəsizdiler. Gùnel adında biri kredit şobəsinde

21 Fevral 2023
0

Telefonu 4 aydiki geri qaytara bilmirem 3 defe servise gedib indi 3 cu defediki servisdedi ama cavab gelmir elimde video goruntulu subutumda var ama geri qaytarmillar hele adima gecikmede vurublar mkr de gecikme saliblar odenis eletdiriller mene komek lazimdi bu…

20 Fevral 2023
0

Daha çox görmək üçün daxil ol

Bəs sizcə kim haqlıdır ?

Şikayət sebebi:

Şikayətci:Kamran Yaqubzadə

Şikayət olunan:

Yayımlandı:May 24, 2022

Redakte edildi:İyun 19, 2022