Salam. Yazacağım post AZAL'la əlaqədardı. Köməklik göstərən olsa şad olaram. Deməli dekabr ayının 5-i AZALdan Bakı-İzmir-Mardin reysinə 372$-a 2 nəfərlik bilet almışdım.(Ödəniş yeri kiwi..com) Uçuş zamanı 24 dekabr idi. Ancaq bəzi işlərim çıxdığına görə uçuşa 6 gün qala uçuşu ləğv edəsi oldum. Sonra AZAL'la əlaqə saxladım normal qaydalara uyğun olaraq biletin pulunun 50%-i yanacaqdı qalan məbləğ isə kartıma geri qaytarılmalı idi. Ancaq üzərindən 3 aya yaxın vaxt keçsə də hələ də pul qayıtmayıb.AZAL'a nə vaxt yazıram deyir Kiwi'yə müraciət eləyin, Kiwi ilə əlaqə saxlaya bilmirəm, ancaq mail yollayıram, o da cavabsız qalır, ya da ayda bir dəfə mail göndərir ki, sizin işinizə baxılır. Bura yazmaqda məqsədim pulu necə geri qaytara bilərəm tez bir müddətdə.